Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Easy Going in gelijk gesteld door rechter!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop Easy Going in gelijk gesteld door rechter!!

    Korting op 420shop
    De gemeente Maastricht had coffeeshop Easy Going niet tijdelijk mogen sluiten. Dat heeft de bestuursrechter in Maastricht donderdag bepaald. In juni verloor eigenaar Josemans een kort geding over de sluiting van zijn coffeeshop Easy Going door de burgemeester. De coffeeshop werd gesloten omdat er bij een controle klanten aanwezig waren die niet in Nederland wonen. De controle vond plaats na de invoering van de wietpas. Josemans spande daarop een bodemprocedure aan.
    De uitspraak werd tot drie maal toe uitgesteld omdat de rechtbank meer tijd nodig had om tot een oordeel te komen.

    bron: coffeeshopnieuws.nl
    Last edited by Silas; 25 April 2013, 15:50. Reden: link vervangen door bericht

    #2
    Re: Coffeeshop Easy Going in gelijk gesteld door rechter!!

    ...............
    Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 05:30.

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop Easy Going in gelijk gesteld door rechter!!

      Buitenlanders terug welkom in maastricht lees ik hier net in de krant!???

      mobile message

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop Easy Going in gelijk gesteld door rechter!!

        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshop Easy Going in gelijk gesteld door rechter!!

          .........................
          Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 05:31.

          Comment


            #6
            Re: Coffeeshop Easy Going in gelijk gesteld door rechter!!

            Zou prachtig nieuws zijn, eindelijk terug naar Maastricht kunnen gaan.. Vraag me af waarom die burgemeester het zo'n ramp vindt? Iemand die weet wanneer er de definitieve uitspraak komt?

            Comment


              #7
              Re: Coffeeshop Easy Going in gelijk gesteld door rechter!!

              Oorspronkelijk geplaatst door Wolf92 View Post
              Zou prachtig nieuws zijn, eindelijk terug naar Maastricht kunnen gaan.. Vraag me af waarom die burgemeester het zo'n ramp vindt? Iemand die weet wanneer er de definitieve uitspraak komt?
              Zou ik graag is willen weten !

              Comment


                #8
                Re: Coffeeshop Easy Going in gelijk gesteld door rechter!!

                Coffeeshops in Limburg a.s. zondag open voor iedereen.

                niet had mogen sluiten wegens het verkopen van softdrugs aan buitenlanders.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Coffeeshop Easy Going in gelijk gesteld door rechter!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                  Coffeeshops in Limburg a.s. zondag open voor iedereen.

                  niet had mogen sluiten wegens het verkopen van softdrugs aan buitenlanders.
                  Ivb dat optreden, denk je dat ze het nog is gaan proberen om de coffeeshops te sluiten die wel buitelanders toe laten ?
                  Er staat bij dat ze zullen handhaven indien buitelanders werden toegelaten, maar wat kunnen ze eigenlijk nog doen na de rechtzaak van easy going ?

                  Comment


                    #10
                    Re: Coffeeshop Easy Going in gelijk gesteld door rechter!!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tkief View Post
                    Ivb dat optreden, denk je dat ze het nog is gaan proberen om de coffeeshops te sluiten die wel buitelanders toe laten ?
                    Denk eerder dat ze op alle grenzen controles zullen uitvoeren, vraag me af hoe Onno Hoes nu nog trots kan zijn op "zijn" Maastricht, denk dat niet-gebruikers het vroeger ook wel gezelliger vonden dan deze situatie.

                    Comment


                      #11
                      Re: Coffeeshop Easy Going in gelijk gesteld door rechter!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Wolf92 View Post
                      Denk eerder dat ze op alle grenzen controles zullen uitvoeren, vraag me af hoe Onno Hoes nu nog trots kan zijn op "zijn" Maastricht, denk dat niet-gebruikers het vroeger ook wel gezelliger vonden dan deze situatie.
                      Maar dat is geen probleem, ik heb mijn manieren van transporteren

                      Comment


                        #12
                        Re: Coffeeshop Easy Going in gelijk gesteld door rechter!!

                        Ouwe bolletjesslikkert.

                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: Coffeeshop Easy Going in gelijk gesteld door rechter!!

                          Ik vind het zowieso vreemd om een shop te sluiten met de rede dat er een buitenlander aanwezig is.

                          De beste man danwel vrouw kan die joint toch in de shop roken?

                          Wie zegt dat hij / zij halve kilo's de grens over neemt?

                          Vind het allemaal een beetje kort door de bocht.
                          __________________________________________________ ______________

                          When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                          sigpic

                          Comment

                          Bezig...
                          X