Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vader en zoon telen samen...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vader en zoon telen samen...

    Korting op 420shop
    BOCHOLT - De lokale politie van de zone Noordoost-Limburg (NOL) heeft maandag in een woning in Bocholt een wietplantage met 2.000 planten ontdekt. De bewoners, een vader en zijn vijftienjarige zoon, zijn opgepakt.
    Dat maakten de lokale politie en het Tongerse parket dinsdag bekend.

    De Tongerse onderzoeksrechter besliste de 43-jarige bewoner aan te houden en op te sluiten in de Hasseltse gevangenis. Zijn vijftienjarige zoon werd door de jeugdrechter in een instelling geplaatst.

    Bron:

    http://www.nieuwsblad.be/article/det...30430_00562105

    Da's weer eens de moeite.
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    #2
    Re: Vader en zoon telen samen...

    Jammer dat zo'n vader zoon momentje dan weer zo ruw onderbroeken wordt

    2000 planten in een woning zeg. Dat lijkt me nog knap proppen.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #3
      Re: Vader en zoon telen samen...

      En zwaar overdreven natuurlijk gewoon normaal doen is in veel gevallen al te moeilijk blijkbaar...

      Comment


        #4
        Re: Vader en zoon telen samen...

        mja is dan ook bezwaarlijk 'hobbykweek' te noemen .. ze moeten het maar weten. ik hoop dat zoonlief een paar leuke jaren in de instelling heeft en er niet uit komt als een echte junk (geen veralgemening maar een eerlijke uiting van hoop)
        vader mag voor mijn part een paar jaar achter de tralies .. dit is gewoon onredelijk veel te veel en dus bijgevolg totaal onverantwoord.

        overigens als ik lang genoeg mag leven wil ik mijn zoon ook betrekken bij het kweken maar dan puur als hobbyist, zodat mijn zoon nooit moet doen wat ik moest doen toen ik 15 was
        -nml straten afschuimen om bij louche dealer(tje)s aan een rokertje te raken, .. kan je zeggen: 'ook onverantwoordelijk en bovendien veel te jong.', maar weet dat jong zijn de jeugd niet tegenhoud en dan ben ik er liever zelf 'verantwoordelijk' voor hem-

        Comment


          #5
          Re: Vader en zoon telen samen...

          hahahaha, dat zou wel proppen geweest zijn.

          Comment

          Bezig...
          X