Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Leerling voor rechter na grap met spacecake

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Leerling voor rechter na grap met spacecake

    Korting op 420shop
    Leerling voor rechter na grap met spacecake Een Franse leerling moet vandaag voor de rechter verschijnen in Arras. De jongen haalde een grap uit met spacecake. Zijn leraar werd het grootste slachtoffer. De man begon te hallucineren en moest samen met vijf andere leerlingen opgenomen worden in het ziekenhuis. De jongen was samen met zijn klasgenoten en een paar leraars op uitstap naar Arras. Ze namen er deel aan een wedstrijd voor jonge ondernemers. Na het avondmaal pakte hij uit met zijn grap en bood hij zijn tafelgenoten een lekker stukje gebak aan en zweeg over de precieze inhoud van het dessert. Even later werden een paar leerlingen en een leraar onwel. Ze begonnen te hallucineren en kregen last van 'opvliegers'.

    Aanvankelijk werd gedacht dat ze getroffen waren door een voedselvergiftiging en collega's van de leraar verwittigden de hulpdiensten. Vijf leerlingen en de man werden afgevoerd naar het ziekenhuis. Daar bleek al snel dat er geen sprake was van een voedselvergiftiging. De man gedroeg zich immers als een vogel. Hij zwaaide met zijn armen en wou gaan vliegen, schrijft de krant La Voix du Nord. De artsen hadden dan ook snel een vermoeden van wat er echt aan de hand was en de leraar werd uit veiligheidsoverwegingen opgesloten in een kamer. De artsen vreesden dat hij op het dak van het ziekenhuis wou kruipen.

    De grappenmaker mag het straks gaan uitleggen aan de rechter in Arras. Hij staat er terecht op beschuldiging van het 'toedienen van schadelijke stoffen'.

    Yeah right. Hoeveel mensen hier dachten al eens dat ze een vogel waren na het eten van wiet? Ik heb een vermoeden dat ik het aantal wel weet te voorspellen ...
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

    #2
    Re: Leerling voor rechter na grap met spacecake

    Haha,een vogel....,zat er mss ook wat lsd in die cake?
    Spacecake kan wel hard aankomen,en zeker als je niet weet wat je overkomt.
    Dit is Not done,iemand iets geven zonder dat ze het weten.
    Zelf ben ik nog nooit een vogel geworden van weed,stoned wel maar nog nooit een vogel.
    (Al heb k op weed toch al goed gevogeld)
    Last edited by Sole mio; 2 May 2013, 23:36.
    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

    Comment


      #3
      Re: Leerling voor rechter na grap met spacecake

      hahahaha. vliegen als een vogel lach me dood, maar dit wel ziek eigelijk iemand cake geven terwijl der iets in zit.. en hun weete van niks
      ben je wel ziek in je bovenkamer...

      Comment


        #4
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Leerling voor rechter na grap met spacecake

          met vogel wezen geen ervaring, al had ik laatst wel 'last' van plafondhangen .. en met last bedoel ik !leuke tijd!

          Comment


            #6
            Re: Leerling voor rechter na grap met spacecake

            Tsja van dit soort grappen moet ik nou niet echt lachen.
            Btw: Ze hebben het wel over spacecake maar er staat nergens wat er in zat. Als die man denkt dat ie een vogel is, heeft waarschijnlijk wel iets anders op dan wiet.

            Comment


              #7
              Re: Leerling voor rechter na grap met spacecake

              hahaha ik vind hem wel goed! en vooral bij een leraar die je absoluut niet mag

              zie je het al voor je , je stomme leraar die zich gedraagt als een vogel whahahaaaa heerlyk

              Comment

              Bezig...
              X