Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weer inval in Maastrichtse coffeeshop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Weer inval in Maastrichtse coffeeshop

Korting op 420shop
    De Nederlandse politie is vanavond voor de tweede avond op rij binnengevallen in een coffeeshop in Maastricht. Dit keer betrof het coffeeshop Kosbor aan de Kleine Gracht, zei een woordvoerster van de politie.
    De coffeeshop zou wiet verkocht hebben aan buitenlanders, en dat mag in Nederlands Limburg niet. Volgens voorzitter Marc Josemans van de Vereniging van Officile Coffeeshops Maastricht (VOCM) staan illegale straatdealers juichend voor de deur van de Kosbor.

"Het is wrang dat 20 agenten op 60 vierkante meter staan te handhaven, terwijl buiten de criminelen een feestje bouwen", zei hij.

Gisteravond viel de politie binnen bij de Mississippi aan de Maas. Ook daar zouden buitenlanders met wiet betrapt zijn.

Dertien van de veertien Maastrichtse coffeeshops verkopen sinds zondag weer wiet aan Belgen en Duitsers. Burgemeester Onno Hoes dreigde eerder al met ingrijpen.

Ook vier coffeeshops in Sittard en Roermond laten sinds zondag weer buitenlanders toe.

BRON : http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ffeeshop.dhtml

Re: Weer inval in Maastrichtse coffeeshop

Doet me denken aan andere tijden, die gele ster past ons allemaal.
    A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Comment

Doet mij meer aan de bootlegging denken.
      Toen hadden sommige politici ook meerdere belangen, en werden door de maffia dik betaald.

Verbod speelt de criminelen in de kaart, iedereen weet dat. Dan moeten er wel belangen spelen die niet gezien mogen worden door het gepeupel.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

bootlegging ? ah! : drooglegging

iedereen heeft zn prijs idd, ik heb er zelf ook een (warme stroopwafels). Tis altijd zo heerlijk naef als luitjes menen dat corruptie niet in nederland voorkomt. Te weinig fantasie of totaal onbekend met het spectrum aan mogelijkheden op dat gebied.

Mooie quote van een smokkelaar :
        "voor de een is een grens een ondoordringbare muur, terwijl de ander juist een verzameling uiterst doordringbare individuen ziet"

Ondanks het luchtje wat eraan zit vraag ik me af of dit soort idioterie wel onder corruptie valt. Eerder controledrang, machtsmisbruik, foute prioriteiten en totale onwetendheid over hoe de wereld echt in mekaar steekt. En daar doen de shops (al dan niet gedwongen) ook aan mee. Zeg nou zelf : het is toch wishfull thinking om te denken dat je een officiele winkel kan runnen in een uiteindelijk verboden sector ?
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Hehe, daar heb je wel gelijk in, bestaat een mooie serie van, 'Boardwalk Empire', van en door Buscemi.
          Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
          Doet mij meer aan de bootlegging denken.
          Toen hadden sommige politici ook meerdere belangen, en werden door de maffia dik betaald.

Verbod speelt de criminelen in de kaart, iedereen weet dat. Dan moeten er wel belangen spelen die niet gezien mogen worden door het gepeupel.
          A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Comment

Footer Left Ad

Collapse
          Bezig...
          X