Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jointjes en Marokkaanse huurmoordenaars

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Jointjes en Marokkaanse huurmoordenaars

    Korting op 420shop
    Jointjes en Marokkaanse huurmoordenaars


    http://www.vlaamsbelang.org/0/5224/

    #2
    Allee tid weer van da. Een artikel vant belang dees is vooral NIET discriminerend / racistisch.

    Maar daar gaat het niet om het gaat er om dat er 5 mensen, ik herhaal 5 mensen "vermoord" worden per jaar in verband met wiet. En hoeveel mensen sterven er niet DAGELIJKS door alcohol? Volgens mij toch meer dan 5 per jaar. Hoeveel geweld is er niet op fuifen / festivals / andere gelijkaardige dingen die ALCOHOL gerelareerd zijn. Dus m.a.w. het is weeral vant zelfde alcohol = goed en wiet = het duivelskruid.

    Tzijn stomme mensen met hun stomme vooroordelen.
    Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

    Comment


      #3
      ja ik vindt het bericht niet rascistisch.

      maar ja , het is van het vlaams belang . en natuurlijk gaan die ook allee maar geforceerde minpunten gaan opzoeken om de mensen ervan te overtuigen dan ze het handeltje moeten verbieden. het vlaams belang is totaal contra drugs.
      Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
      Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

      sigpic

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door PITcrew View Post
        ja ik vindt het bericht niet rascistisch.
        Jij vindt dat mss niet racistisch maar er wordt alleen verwezen naar de marokanen. En wij blankem doen nooit iets mis. Het zijn wij dat door alcohol mensen sterven en niet door islamieten want die mogen geen alcohol drinken van hun geloof.

        Dus welke drugs doodt het meeste mensen per jaar?

        Ik denk dat iedereen daar het antwoord wel op weet.
        Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Creezr View Post
          en niet door islamieten want die mogen geen alcohol drinken van hun geloof.

          Dus welke drugs doodt het meeste mensen per jaar?

          Ik denk dat iedereen daar het antwoord wel op weet.

          dat zijn alleen de extreme islamieten die geen alcohol mogen drinken ;en zo zijn er slecht een paar duizend tal over heel de wereld die zich aan alle regels houden. volgens de islam mogen de islamieten zelf geen genen gsm hebben waar een camera aan is .

          terwijl de meeste toch met een van meest nieuwe rondloopt.


          ze zeggen dat het islamieten zijn . maar dit wordt berekend met het totale aantal mensen die er zijn.

          Het zijn wij blanken niet dat mensen doden door alcohol. er zijn mensen die het in de hand hebben het gebruik van alcohol die hun kunne beheersen en sommige mensen niet.

          kijk maar waarom het verbod op paddos erkomt. en dat wij belgen het de nederlanders altijd maar moeilijker maken om aan weed en andere tegeraken;

          omdat wij belgen ons manieren niet kunnen houden . en de boel daar in nederland wat gaan verzieken.


          Greetz
          Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
          Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

          sigpic

          Comment


            #6
            Ik geef je volkomen gelijk
            Last edited by westport; 24 April 2009, 13:08.
            Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Biggrower View Post
              Het linkse argument dat legale softdrugs niet tot criminaliteit leiden, is daarmee nogmaals door de feiten weerlegd. Drugs geven door hun aard zelf aanleiding tot misdaad, of ze nu verboden zijn of niet. Zelfs de hardleerse Nederlandse overheid begint dat nu in te zien. In verschillende steden gaan de coffeeshops binnenkort dicht.
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                Bullshit, de handel is nooit vrij geweest! Een coffeeshop heeft nooit legaal in kunnen kopen. Waarop baseren ze dus deze stelling?
                "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                Medigebruiker

                Comment


                  #9

                  Comment

                  Bezig...
                  X