Vrij lange tekst dus wie het wilt lezen hier is de link 
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nederland beëindigt het gedoogbeleid van softdrugs
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Nederland beëindigt het gedoogbeleid van softdrugs
tjah, je kunt beter iemand vermoorden, dan 30plantjes in huis hebben,het bewijs lees je weer.
drugs is geld,geld is macht,en dat wil de politiek niet en de hoge heren niet
dat een buitenstaander macht heeft!
ze willen dat het volk afhankelijk is van ze! jawel illuminatie gerelateerd
Comment
-
En ze willen nu zelf gaan growen, in Limburg zijn ze al aan het testen, miss komen er binnenkort sollicitaties voor GROWERS, als ze er uiteindelijk toch niet uitkomen.
Greetings
Where's a chance there's an opurtunity
The spells can be confused cause i'm high of budda cheese or HAze i forgot, I think it's Haze
Comment
-
Die staats-growers mogen natuurlijk geen crimineel verleden hebben - dus mogen ze nooit eerder wiet gekweekt hebben. Zogauw je enige ervaring hebt ben je ongeschikt.
Ik ben bang dat die hele gemeente-kwekerij een soort "tims tuintje" wordt met 4 gram oogst per plant.
Comment
-
Die klojos kweken wiet dat ong. 19% THC heeft terwijl ze bezig zijn om een wet in te voeren dat zegt dat wiet met thc >15 op de harddrugs lijst komt te staan pfffOorspronkelijk geplaatst door Wietefras View PostDie Bedrocan growers hadden hun zaakjes goed op orde toch?
Comment
-
Van dat ene product wel ja, maar van die drie andere is het veel lager. 14%, 12% en 6% voor hun CBD product.
Er staan ook wel meer medicijnen ook op de harddrug lijst lijkt me.
Maar goed, ging me meer om de bomen die ze groeien. Zag laatst een video en ze hebben daar flinke planten op een hydro systeem. Zag er best cool uit.
Comment
-
Sorry, kan het niet meer vinden. Alleen een artikel met een hele zooi foto's op WF
Planten van 2,5 meter in potjes van 3,5l. Blijft een grappg gezicht.
Comment
-
[QUOTE=blue6erry;375414]En ze willen nu zelf gaan growen, in Limburg zijn ze al aan het testen, miss komen er binnenkort sollicitaties voor GROWERS, als ze er uiteindelijk toch niet uitkomen.
wie maakt je deze onzin wijs????
daar klopt niks.
dat kan ik je met 100% zekerheid zeggen
Comment

Comment