Mededeling

Collapse
No announcement yet.

België op kop als cannabisleverancier

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: België op kop als cannabisleverancier

Heb zelf al een beetje opzoekwerk gedaan en ergens gevonden dat men schat dat 10% van de plantages opgerold wordt (wel in Nederland, ik vermoed dat de Belgische politie iets minder "ervaren" is). Dat wil zeggen dat bij extrapolatie er 11.110 wietplantages zijn. 11.132 als we de legale erbij tellen

Comment

Mijn eerste reactie is uiteraard vrijgeven die hap.
      Dan is elke brood kweker zo brodeloos.

Maar er is wel een probleem, een boef is een boef.
      Als wiet niet meer uit kan gaan ze in de hard/party drugs, vrouwen of wapen handel.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

We hebben dus een veilig verboden product nodig om zowel het tuig als de politie van de straat te houden? Laten we dan spruitjes verbieden: Die dingen zijn toch niet te vreten.

Wiet verboden houden om het tuig bezig te houden vind ikzelf een uiterst onetische manier van politiek bedrijven, en ik twijfel sterk aan de effectiviteit. Er zullen vast wel wietkwekers bestaan die omzwaaien naar vrouwen- of wapenhandel, maar een groot deel zal dat niet doen, simpelweg omdat het niet dat soort klootzakken zijn. Zie jij Doede de Jong in vrouwenhandel gaan? Of Arjan Greenhouse? Of jezelf? Jij bent namelijk ook een boef, HJM. Jij bent ook niet bereid om braaf je wiet in de shop te kopen zoals van je verwacht wordt.

Comment

Bezig...
        X