Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie Seattle deelt uit tijdens jaarlijks Hempfest

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Politie Seattle deelt uit tijdens jaarlijks Hempfest

    Voor staatskwekerijen zou het niet alleen gereguleerd maar toch ook gelegaliseerd moeten worden. Ik hoop dan op regelingen als met alcohol: Dat het toegestaan is om prive een kleine hoeveelheid te brouwen/kweken. Dat is niet alleen redelijk; het is ook pragmatisch. De politie zit al niet graag achter kleine kwekertjes aan, maar zeker als wiet niet eens verboden is. Dan gaan ze echt liever misdadigers vangen.

    Comment


      #17
      Re: Politie Seattle deelt uit tijdens jaarlijks Hempfest

      Oorspronkelijk geplaatst door Bombadil View Post
      we multinationals die hierop springen en ketens uitbrengen.
      Als je het als een recreatief iets beschouwd, dan blijven de coffeeshops in lokale handen. En een sterke lokale economie is in deze tijden van crisis wel handig Maar ik zie het in BE nog niet direct gebeuren.. Er zijn belangrijkere zaken, zoals hoeveel geld de Walen nu eigenlijk krijgen en of onze nieuwe koning zijn halfzus gaat erkennen.
      Interessante link!
      Maar wat zou multinationals er van weerhouden om een coffeeshop keten te openen als het gebruik van cannabis recreatief wordt beschouwd?
      Zodra het legaal mogelijk is, en ze er genoeg geld aan kunnen verdienen zullen er multinationals zijn die erover nadenken. Daar is niets mis mee vind ik.

      De medicinale kant zal misschien wel interessanter voor multinationals zijn omdat ze via de sociale verzekeringen hun geld kunnen innen.
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #18
        Re: Politie Seattle deelt uit tijdens jaarlijks Hempfest

        Bij boerderijen zie je wel eens borden langs de weg: "Verse aardbeien" of "Kaas van de boer". Ik hoop dat ooit alle binnenkwekers borden buiten kunnen hangen: "Amnesia van eigen kweek" of "Verse hasjcake! Warm uit de oven!"

        Maar dat zal wel niet doorgaan, omdat binnenkwekers nooit aan alle hygiene-eisen kunnen voldoen - net zo min als de kaasboeren. Helaas.

        Comment

        Bezig...
        X