Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aardschokken door wietkwekerijen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Aardschokken door wietkwekerijen

    Korting op 420shop
    Aardschokken worden niet veroorzaakt door gasboringen, maar door ondergrondse wietkwekerijen.

    Al jaren werd aangenomen dat de aardschokken in het noorden van Nederland veroorzaakt werden door inzakken gasreservoirs. Niets blijkt minder waar: Uit recent onderzoek blijkt dat de gasproductie veel te kleinschalig is om voelbare schokken te veroorzaken. Er moet dus gezocht worden naar een andere oorzaak.

    Politiecommissaris Daniels weet wel waar die schokken vandaan komen: "Tachtig procent van Nederland is uitgegraven voor wietkwekerijen. Sommige zijn zo groot als voetbalstadions; soms zitten er 5 van dat soort kwekerijen boven elkaar. We leven op een gatenkaas; een kaartenhuis. Een enkel stootje, en de hele zaak stort in, en we storten met zijn allen 10 meter naar beneden."

    Op kleine schaal gebeuren die instortingen vrijwel dagelijks. Hier bijvoorbeeld een filmpje van een instortende kwekerij in de Biesbosch bij Dordrecht:



    Minister Opstelten van Justitie heeft met zijn gebruikelijke daadkracht gereageerd: Hij noemt dit "ontoelaatbaar" en belooft "keihard ingrijpen". Minister Schipper van Volksgezondheid is genuanceerder: "Het zijn vooral oude, ongebruikte, ononderhouden kwekerijen die instorten. Laat de kwekers met rust, dan onderhouden ze hun ruimtes en stoppen de instortingen vanzelf". Schippers opperde dat "Tien meter inzakken slechter is voor de volksgezondheid dan een blowtje op zijn tijd", wat door Opstelten werd weggekucht.

    Voor de ministers het eens worden zullen er nog wat rapporten, discussies, verkiezingen en parlementaire enquetes nodig zijn. Dat zal doorgaan tot we daadwerkelijk instorten - want de uitkomst staat vast. Zo werkt dat in ons politieke klimaat.

    Als burger kunnen we de Grote Instorting niet voorkomen - maar wel uitstellen. Door te blowen. Zolang we wiet kopen (veel wiet) blijven de ondergrondse plantages in gebruik, worden ze onderhouden, en storten ze niet in.

    Dus: Steek er nog eentje op, voor het Behoud van het Vaderland.

    Bron: http://upload.wikimedia.org/wikipedi...ee/Thumbup.jpg

    #2
    Re: Aardschokken door wietkwekerijen

    Tsjonge, dat is een beetje overbewatering,hoe gaat die arme kweker dat nu oplossen.

    Tsja, waar een wil is, is een weg, een tunnelin dit geval, jezus wat een organisatie talent.

    Trouwens, hoeveel van dit soort berichten gaan we nog plaatsen
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment


      #3
      Re: Aardschokken door wietkwekerijen

      Wat een kant en klare onzin zeg wie verzind dit dan weer.

      Gelukkig grow ik me eigen wietjes op de grond dus heb ik er niks mee te maken.

      Maar dan nog kant en klare onzin.

      Comment


        #4
        Re: Aardschokken door wietkwekerijen

        Beetje vroeg voor 1 april

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #5
          Re: Aardschokken door wietkwekerijen

          Goed dat je ons er attent op maakt Blani
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Aardschokken door wietkwekerijen

            Ik heb het gevoel dat ik maar half serieus genomen wordt... en dat dat nog de helft teveel is...

            Comment


              #7
              Re: Aardschokken door wietkwekerijen

              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment


                #8
                Re: Aardschokken door wietkwekerijen

                vergun mij een stil moment van bewondering voor je opmerkingsgave
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: Aardschokken door wietkwekerijen

                  Wel heel cool filmpje trouwens. Al zullen de mensen die daar wonen er vast heel anders over denken.

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    #10
                    Re: Aardschokken door wietkwekerijen

                    Politiecommissaris Daniels weet wel waar die schokken vandaan komen: "Tachtig procent van Nederland is uitgegraven voor wietkwekerijen. Sommige zijn zo groot als voetbalstadions; soms zitten er 5 van dat soort kwekerijen boven elkaar. We leven op een gatenkaas; een kaartenhuis. Een enkel stootje, en de hele zaak stort in, en we storten met zijn allen 10 meter naar beneden."

                    haha geweldig, we zijn ind een gatenkaas, vol tunnels, maar schijnbaar vergeet deze meneer daniels het mijn verleden, hier zakt ook wel eens zo af en toe wat na beneden.

                    of de huizen zakken 4cm per jaar.

                    maar dan nog ik kan het niet geloven,ontdekken ze een ondergrondes plantage in het bos, en word meteen ervan uit gegaan dat 80% van nederland zo is.
                    wat een gek

                    Comment


                      #11
                      Re: Aardschokken door wietkwekerijen

                      Uuuuhhh...dementie? Korsakov?

                      Nou ja heren, gaat zo voort!
                      Ik heb nog wel een tweede spade staan om Uw eigen graf sneller mee te spitten!

                      Comment


                        #12
                        Re: Aardschokken door wietkwekerijen

                        uitroken is denk ik de beste optie. Ook met die zoutcavernes van AKZO. Stel je voor zeg : een waterpijp voor de hele stad

                        hmmm : "centralisering van wietgebruik door gecontroleerde verbranding in onderaardse reservoirs, afgeleverd op plek van consumptie middels koppeling aan het gasnet"
                        zou daar subsidie mee te ritselen zijn ?
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #13
                          Re: Aardschokken door wietkwekerijen

                          Als je het een "wetenschappelijk experiment" noemt, "ter bevordering van de volksgezondheid", dan moet die subsidie wel lukken. Het is de gemeente Utrecht ook gelukt: Die krijgen nu staats-gefinancierde medi-hasj om uit te delen onder schizofrenen.

                          Probeer in je aanvraag het woord "wiet" te vermijden. Gebruik liever "marihuana". Driekwart van de politici heeft dan geen idee waar het over gaat, en dan gaat de besluitvorming een stuk makkelijker.

                          Comment

                          Bezig...
                          X