Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tot 900 euro boete voor Antwerpse druggebruikers

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tot 900 euro boete voor Antwerpse druggebruikers

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Tot 900 euro boete voor Antwerpse druggebruikers

    allemaal de brandstapel op !!

    Comment


      #3
      Re: Tot 900 euro boete voor Antwerpse druggebruikers

      lol....
      hoever gaat het nog, dus je volgooien met drank kan en mag allemaal.
      maar een jointje nee dat mag niet,

      wie zijn hun om zo optetreden, wat hun doen,is buiten de wet en buiten het boekje, dus antwerpen maakt zich weer schuldig!!
      aan een illigaal feit wat wettelijk helemaal niet legaal is!!

      dit is de 3e x in een paar jaar antwerpen,foei schaam jullie met jullie eigen illigale niet wettige praktijken.

      Comment


        #4
        Re: Tot 900 euro boete voor Antwerpse druggebruikers

        gaat de goeie kant op !!
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment


          #5
          Re: Tot 900 euro boete voor Antwerpse druggebruikers

          Ik loop hier ook nooit met wiet op zak.
          Je kunt wel eigenwijs zijn, maar dan moet je ook zo groot zijn dat je de gevolgen draagt.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Tot 900 euro boete voor Antwerpse druggebruikers

            onze 'goede' bart de wever zou beter iets doen aan de sociale ongelijkheid ​dan de vrijheid van de Antwerpenaren af te nemen. Een schande!!!

            Comment


              #7
              Re: Tot 900 euro boete voor Antwerpse druggebruikers

              Wiet hoort gewoonweg niet thuis op straat...
              Wees al blij dat er een gedoogbeleid is. Daarom hoef je niet in het openbaar te gaan paffen.
              Ben er het volledig mee eens dat dit bestraft wordt.

              Boetes zijn volgens mij niet buiten proportie.
              Wanneer je de minnelijke schikking weigert te betalen moet je de gevolgen maar dragen.
              sigpic
              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

              Comment


                #8
                Re: Tot 900 euro boete voor Antwerpse druggebruikers

                Er is een groot verschil tussen 'het in het openbaar paffen' en 'betrapt worden met een gebruikershoeveelheid cannabis op zak'. En dergelijk beleid maakt hier echter geen onderscheid in...wat resulteert in de verdere discriminatie van de cannabis gebruikers.
                Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                A friend with Weed is a friend Indeed

                Comment


                  #9
                  Re: Tot 900 euro boete voor Antwerpse druggebruikers

                  Nja, gezien ik zelf kweek heb ik geen nood om een gebruikershoeveelheid op zak te hebben buitenshuis.

                  Wordt je betrapt dan betaal je de minnelijke schikking. Punt andere lijn.
                  Voor het gedoogbeleid (eind jaren 90, begin jaren 2000) werd er strenger opgetreden.
                  Toen mocht je vaak mee naar het bureau om daar een en ander te gaan uitleggen en een PV te gaan ondertekenen.

                  Wees verder ook eens realistisch. Ze gaan echt niet iedereen overal gaan controleren hoor.
                  Ben er van overtuigd dat ze hoofdzakelijk de mensen gaan benaderen die in het openbaar wiet roken.
                  In de probleemwijken zullen ze de plekjes wel weten uit te kiezen om intensiever te controleren en daar komt toch enkel en alleen maar gespuis.
                  sigpic
                  100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                  Comment


                    #10
                    Re: Tot 900 euro boete voor Antwerpse druggebruikers

                    Idd Hashi, en langs den andere kant laat die diamantairs maar frauderen voor miljarden, dat vegen ze wel onder tafel maar ooh wee als je een topje wiet op zak hebt. Met die rechtse klootzak aan de macht krijgt Antwerpen weer dat donkerbruine randje waar ze 70 jaar geleden ook niet vies van waren.

                    Comment


                      #11
                      Re: Tot 900 euro boete voor Antwerpse druggebruikers

                      Pro links neem ik aan?

                      Zelf ben ik eerder rechts, hoewel ik voor de legalisering van cannabis ben.

                      Ik heb meer problemen met ingeweken profiteurs dan met een diamantair die al dan niet fraudeert.
                      Ik ga werken voor mijn boterham en heb een hekel aan mensen die verwachten dat alles in hun schoot wordt geworpen.
                      sigpic
                      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                      Comment


                        #12
                        Re: Tot 900 euro boete voor Antwerpse druggebruikers

                        Niet pro links, niet rechts of midden, eerder antipolitiek, het zijn uiteindelijk allemaal dezelfde leugenachtige zakkenvullers die niet doen waarvoor ze dienen= het volk vertegenwoordigen.

                        Comment


                          #13
                          Re: Tot 900 euro boete voor Antwerpse druggebruikers

                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                          Comment


                            #14
                            Re: Tot 900 euro boete voor Antwerpse druggebruikers

                            In het openbaar of op straat roken ben ik ook niet voor,als we iemand met een fles sterke drank zien zitten op de bank denken we ook die heeft een probleem,verschil zou er echter wel moeten zijn met iemand die het gewoon op zak heeft,stel je hebt een pokeravondje met vrienden of je wilt is lekker onderuit gaan bij je vriendin dan heb je enkel op zak en zolang dit onder die 3 gram blijft zou dit geen probleem mogen geven,zolang je gebruik maar in prive sfeer is.

                            Comment

                            Bezig...
                            X