Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

In de rij voor een jointje in de VS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    In de rij voor een jointje in de VS

    Korting op 420shop
    Aanschuiven geblazen in de Amerikaanse staat Colorado: sinds gisteren is marihuana legaal te koop. In zo'n 35 apothekers, die de drug voordien ook al voor medische doeleinden verkochten, kunnen meerderjarigen nu ook wiet kopen voor recreatief gebruik. Het was er al legaal om marihuana te bezitten en te gebruiken. Nu is dus de verkoop gelegaliseerd.

    Colorado is de eerste Amerikaanse staat waar dat kan en dat zorgde voor een overrompeling. Op nieuwjaarsdag stonden er om 8u al lange wachtrijen aan de verkooppunten. De staat legt wel strenge regels op: inwoners van Colorado mogen maximaal 28 gram wiet per bezoek kopen. Amerikanen uit andere staten kunnen maximaal 7 gram aanschaffen.

    Volgens de federale Amerikaanse wet blijft marihuana een illegale drug. De staten mogen echter zelf bepalen hoe ze recreatief gebruik willen aanpakken.

    BRON & FOTOALBUM :
    http://www.hln.be/hln/nl/9097/Wereld/photoalbum/detail/1767069/1349175/0/In-de-rij-voor-een-jointje-in-de-VS.dhtml

    #2
    Re: In de rij voor een jointje in de VS

    Gelukkig is het hier illegaal en hoeven we niet in de rij te staan

    Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment


      #3
      Re: In de rij voor een jointje in de VS

      Ja grappig is dat, ik had het al gehoord op het nieuws!!! Goede zaak, er zal langzamerhand toch steeds meer gaan veranderen denk ik zo, er mag langzaam steeds meer wereldwijd.

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Het zal wel flink druk daar worden. De apotheken want die verkopen het nu daar, en daar zijn dus( bestaat daar niet) ( nog niet) geen coffeeshops zullen flinken overuren moet maken, want natuurlijk komt bijna heel Amerika daar hun wiet na halen.
      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

      Comment

      Bezig...
      X