Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet planten op het Binnenhof

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet planten op het Binnenhof

    Korting op 420shop
    Wiet planten op het Binnenhof
    Tekst komt van een weblog van Boris van Ham.

    Na op maandagmiddag een lezing te hebben gegeven over Europa op de Haagsche Hogeschool; 's avonds een debat te hebben gedaan over Europa in Nieuwspoort; dinsdag een cameraploeg van de omroep Llink thuis te hebben ontvangen en woensdagochtend te debateren over luchtkwaliteit.. (pff)... voerde ik woensdag even actie met de Jonge Democraten op het Binnenhof. Zij plantte bij de 'achterdeur' van de Kamer wat wietplantjes. Met de actie wilde zij aandacht vragen voor het rare beleid rond softdrugs: je mag ze wel kopen en verkopen.. maar de teelt ervan is verboden. Door dit verbod wordt er veel illegaal gekweekt, wat erg gevaarlijk is, omdat dit meestal op zolderkamertjes gebeurd waar brandgevaar optreedt. Ook wordt er illegaal stroom afgetapt en worden telers afgeperst door de maffia. Daarnaast heeft niemand controle op het gebuik van chemicalien en de sterkte van de geteelde wiet. Ik heb me in de Kamer al vaak ingespannen om dit te veranderen. Samen met o.m. CDA(!)-burgemeester Leers van Maastricht willen we een gereguleerde teelt, zodat we de gezondheidsrisico's en andere gevaren ten minste een beetje in goede banen kunnen leiden. Helaas zijn de nationale CDA-ers niet zo praktisch en willen niets veranderen.

    Lees verder op zijn weblog
    http://www.borisvanderham.nl/2006/09/drugs.html#more
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Bezig...
X