Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

YouTube nekt cannabiskweker

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: YouTube nekt cannabiskweker

    Ik zou iig niet kunnen leven met de gedachte iemand net een mogelijke overdosis verkocht te hebben, maar iedereen is inderdaad zelf verantwoordelijk voor zen daden en gedrag...

    Comment


      #17
      Re: YouTube nekt cannabiskweker

      Tsjonge zeg! Wat een zware misdadiger, om naast zijn wiet ook nog hasj in huis te hebben. En cocaine! Eh... hoeveel gram eigenlijk? Bij mij kun je ook nog wel coke van de spiegel schrapen - van 30 jaar terug, toen de "scheiding der markten" nog niet bestond.

      En dan nog zomaar duizend dollar bezitten! Ja, nee, dan verdien je het om aan de schandpaal genageld te worden. De doodstraf is nog te goed voor dat tuig.

      Maar okee: Jezelf op Youtube zetten is dom. Weet je wat dan nog VEEEEL dommer is? Zoals Doede de Jong een rapportage over jezelf laten maken. Dom, dommer, domst... of zijn het helden die aan het vechten zijn voor onze rechten?

      Comment


        #18
        Re: YouTube nekt cannabiskweker

        veel mensen zijn naar mijn mening nog te vroeg met openlijk wiet supports op deze manier, de wereld heeft nog behoorlijk wat tijd nodig voordat je foto's/filmpjes kan plaatsen zoals deze.
        en over de harddrugs, wow, mensen moeten en kunnen zelf kiezen of ze het kopen of niet, als je het toch koopt als iemand je het aanbied wil je het graag en had je er op een andere manier aan kunnen komen.
        cherz

        Comment

        Bezig...
        X