Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alcohol vs Wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Alcohol vs Wiet

    Korting op 420shop
    http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezo...tenschap.dhtml

    #2
    Re: Alcohol vs Wiet

    Objectief en eerlijk artikel, dat zijn de dingen die ik graag lees. Conservatievieteit hoort niet thuis in een wereld die niet stilstaat...
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Alcohol vs Wiet

        Wie lost er zijn persoonlijke remmen met cannabis? :p Ik toch niet. 't Is toch niet zo super correct.
        En dan steken ze dit nog ertussen:

        "Uiteraard wil subtiel niet zeggen dat de gevolgen ongevaarlijk zijn. Denk maar aan het roken van sigaretten. Alleen al in de Verenigde Staten zou nicotineverslaving jaarlijks ongeveer 440.000 levens eisen, tegenover 88.000 door alcoholisme."

        Eventjes nicotine erbij betrekken als argument pro alcohol en contra cannabis? Al bij al wel een vrij leuk artikel.
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

        Comment


          #5
          Re: Alcohol vs Wiet

          Daar komt nog bij dat cannabis je persoonlijke remmen lost, wat volgens experten sneller leidt tot onveilig vrijen of ander roekeloos gedrag.
          Drank is toch sneller.. kwa onveilig vrijen..

          Heb nog nooit in me 8 jaar dat ik blow gedacht, kom we nemen deze meid zonder condoom.. Nty.. Dus dat vind ik eigenlijk naar mijn persoonlijke ervaring niet helemaal waar.
          sigpic

          Comment


            #6
            Re: Alcohol vs Wiet

            een condoom werkt alleen als je hem naar behoren gebruikt .. talloze lui heb ik gezien die SOA's opliepen ondanks het gebruik van een condoom. Hilarische misverstanden waar ik ook gewoon keihard om lach. Al was het stel wat samen en met een strak gezicht kwam checken waarom ze nog geen kinderen hadden wel heel apart : die dachten werkelijk dat bevruchten uitsluitend via het navelkanaal kon, alwaar de heer in kwestie dus ook standaard zijn kwakje in losliet.

            Alcohol is gevaarlijk spul. Ik krijg altijd zin in blowen na wat borrels.
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: Alcohol vs Wiet

              Dat heb ik toch ook tijden gedaan.
              Juist omdat ik geen kinderen wilde.

              Altijd die vergelijking met alcohol, bah..Ik ben geen alcoholist !
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Alcohol vs Wiet

                Daar drink ik op!
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: Alcohol vs Wiet

                  Prima artikel, leuk filmpje er ook bij, haha.

                  Comment


                    #10
                    Re: Alcohol vs Wiet

                    alcoholprobleem : joint is in m'n bier gevallen.
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment

                    Bezig...
                    X