Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Student kweekt marihuana

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Student kweekt marihuana

    Korting op 420shop
    Student kweekt marihuana

    Kim D. een 26-jarige student psychologie aan de UGent, kreeg gisteren van de Gentse strafrechter de gunst van de opschorting. 'De politie vond bij hem thuis 104 lege potten waarin duidelijk marihuanaplanten hadden gezeten. Er moet ongeveer een kilo drugs geteeld zijn', deed de procureur uit de doeken.
    Kim D. gaf de feiten toe. 'Ik heb die plantage aangelegd voor mijn eigen gebruik, ik heb nooit verkocht', zei hij.

    bron: het laatste nieuws van 27 januari 2009

    grtz

    #2
    Vraag me af hoe ze kunnen zien dat 'er duidelijk marihuanaplanten' hadden ingezeten...
    Spijtig maar 1kilo voor eigen gebruik? Das misschien net iets teveel willen doen geloven . Ook de schatting dat er 'ongeveer een kilo' zou geteeld zijn vind ik maar vaag... Maarja, wie ben ik maar he?
    Ze moeten harde bewijzen hebben vind ik persoonlijk om iemand te 'klissen' anders het voordeel van de twijfel geven...
    Heb persoonlijk niets tegen mensen die op kot kweken

    Comment


      #3
      Hehe, als ze alleen potten hebben gevonden kunnen ze toch niks beginnen

      Domme flikken. Zonder bewijs laten ze die toch nog voor de rechter gaan. Tuurlijk verliest hij z'n zaak dan nie

      Comment


        #4
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          ze kunnen wel bewijzen hebben als er nog potgrond te vinden is waar er wortels in zitten van de planten, maarja heel dom dat hij niet alles opgeruimd heeft. en nog dommer dat als hij die grote hoeveelheid in zijn woning bewaarde

          Comment


            #6
            Volgens mij wordt er in Nederland iets van 30 gram per plant gerekend, dit zou dus neerkomen op ongeveer 3 kilo.

            Verder is die potten laten staan niet super slim, maar het kan nog erger...
            Ik ken gevallen waar een plantage gevonden was, en waar op de kweekspullen de datum van de aanschaf nog stond, dat is wel het eerste wat je er af moet halen!

            Politie/justitie kon zo heel makkelijk achterhalen wanneer ze begonnen waren en hoeveel kweken er gedraaid waren, om zo de boete nog hoger te kunnen maken...

            Comment


              #7
              Klasiek scenario...je kweekt niet slecht,je product wordt populair,jij wordt populair,je neemt grieten mee naar je plantage en voor je het weet denk je dat je de de Bill Gates van wiet bent...Maar kapers op de kust die niet omkunnen met je populariteit en dat je het beter kunt als hun en ding dong hallo huiszoekingbevel...Wet weten allemaal wanner je je gepakt wordt,dom,te goed gelovig,onvoorzichtig en in zijn geval wss too high on his own supply....krijgt hij een strafblad en celstraf hoeveel was de boete?

              Comment


                #8
                104 potten... dan zegt ie dat dat voor eigen gebruik is? dan heb je voor jaren genoeg!

                Comment


                  #9
                  is niet slim g die potten laten staan. Als je bezoek krijgt en dan nog zegd voor eigen gebruik die flikken lachen nogal zeker.

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                      Comment

                      Bezig...
                      X