Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rutte vreest toorn Merkel bij gedogen wietbeleid. Artikel AD.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Rutte vreest toorn Merkel bij gedogen wietbeleid. Artikel AD.

    Kunne, We dan bestrijden azijn ook verbieden van onkruid,
    daar hebben wel meer mensen last van van die ontiegelijke stank

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Re: Rutte vreest toorn Merkel bij gedogen wietbeleid. Artikel AD.

        Ik snap nog wel dat volledige legalisering gezeik oplevert met buurlanden. Alleen het plan van de gemeentes is dat ze het zelf gaan kweken. Dan is het dus hooguit een voorwaarde dat ze zorgen dat het niet naar het buitenland gaat. Het is geen argument om het tegen te houden.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #19
          Re: Rutte vreest toorn Merkel bij gedogen wietbeleid. Artikel AD.

          Ja ik zie ook dat politici van buurlanden er wellicht commentaar op gaan hebben als we het legaliseren. Maar in hoe zin dat meer gezeur wordt tov gedoogbeleid (wat helaas wel steeds strenger wordt) zie ik ook niet echt. En de praktijk volgens onze overheid is dat 80% al voor de export is, dus wat maakt dat anders dan het nu al is.

          Deze kwekers kunnen bij legalisering wel open en bloot naar kopers binnen Nederland zoeken, hun koopwaar aanbieden zonder via via een koper te gaan vinden die hun niet verlinkt. Dus wellicht dat de export wel wat afneemt, maar het gaat Duitsers en Fransen zeker niet minder wiet laten roken als ze het niet in Nederland zouden kunnen kopen...

          Comment


            #20
            Re: Rutte vreest toorn Merkel bij gedogen wietbeleid. Artikel AD.

            Zeg,die buurlanden...
            duitsland heeft toch ook het vise tolnet toegepast,
            ongeacht de kritiek van de buurlanden!

            die in 2016 in werken treed je betaalt dan 30eurotjes voor maandje hun snelwegen te mogen gebruiken,
            hoezo discriminerend?

            was toch 1europa nou dat zien we nu weer...

            Comment


              #21
              Re: Rutte vreest toorn Merkel bij gedogen wietbeleid. Artikel AD.

              Je maakt van Nederland het risee van europa zegt meneer Rutte.
              Haha dat doet een collegakamerlid al op hoog niveau en ver daar buiten
              In de VS floreer de wietindustrie en lever belasting en arbeidsplaatsen op en geen kosten meer voor politie en justitie,rechters advocaten en lege cellen.
              Hier moet het geld blijven kosten de grootverdiener hier aan de rijke vvd achterban.

              Comment


                #22
                Re: Rutte vreest toorn Merkel bij gedogen wietbeleid. Artikel AD.

                Soms vraag ik me af of ik gewoon gek ben of hun allemaal echt zo blind.

                Comment


                  #23
                  Re: Rutte vreest toorn Merkel bij gedogen wietbeleid. Artikel AD.

                  Ik zag laats een uitzending van " de rekenen kamer" van npo( Ned. 3) Daar zeiden ze ook als Nederland het zou legaliseren dan zou het alleen maar geld opleveren en VOORAL kosten besparen voor het land. En er was nu ook al bewezen dat het positief uitviel voor Colorado en dat hadden ze niet verwacht!! Minder inbraken, meer banen en de eerste 50 miljoen omzet ging gelijk naar het onderwijs toe. Iedereen werd er beter van. Dusssss Nederland wordt het niet een keertje tijd voor. Ohja die amerikaane hebben nu al zelf beter en meer wiet dan wij, dat is toch wel weer jammer voor ons
                  Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                  Comment


                    #24
                    Re: Rutte vreest toorn Merkel bij gedogen wietbeleid. Artikel AD.

                    Wat denkt hij dat ze gaat doen, hem achterwaarts in zijn hol naaien met een voorbinddildo?
                    Hij zou het mss nog leuk vinden

                    Comment

                    Bezig...
                    X