Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie valt woonwagenkamp Zaltbommel binnen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Politie valt woonwagenkamp Zaltbommel binnen

    Korting op 420shop
    Politie doet inval in woonwagenkamp Middelweide Zaltbommel

    *UPDATE, 13.40 uur* ZALTBOMMEL - De politie is dinsdagochtend het woonwagenkamp aan de Middelweide in Zaltbommel binnengevallen.
    De inval heeft volgens een woordvoerder te maken met een onderzoek naar hennepteelt.
    De rechter-commissaris heeft bij de actie de apparatuur van twee persfotografen in beslag laten nemen.


    Vier woningen worden doorzocht.
    De politie krijgt daarbij assistentie van de Koninklijke Landmacht, die met speciale apparatuur verborgen ruimtes kan opsporen.
    Er is niemand aangehouden.

    Er staat een aantal politieauto's, waaronder de auto van een hondengeleider.
    Een deel van het terrein is aan het oog onttrokken met blauwe en zwarte schermen.
    Dat is volgens de politiewoordvoerder 'om in alle rust te kunnen werken'.
    Volgens getuigen zijn er enkele tientallen mensen van Defensie en politie aan het werk.

    http://www.brabantsdagblad.nl/regio/den-bosch-en-omgeving/zaltbommel/politie-doet-inval-in-woonwagenkamp-middelweide-zaltbommel-1.4378430
    -----


    ZALTBOMMEL - De politie is vanochtend een woonwagenkamp aan de Middelweide in Zaltbommel binnengevallen.
    De inval is onderdeel van een lopend onderzoek naar hennepteelt en -handel. Op dit moment is de politie samen met enkele militairen in 4 woonwagens bezig met het onderzoek.
    Defensie beschikt over speciale apparatuur waarmee gezocht kan worden naar geheime ruimten en dubbele wanden.
    Om deze reden zijn ook zij ingeschakeld.
    Bij de inval zijn zo'n 45 agenten en defensiemedewerkers betrokken. Er zijn nog geen aanhoudingen verricht.

    Tijdens de inval werden van twee journalisten hun camera's afgepakt.
    Zij maakten beelden van de politie-actie.

    http://www.omroepgelderland.nl/web/n...m#.U4Sqm_l_sRo




    ---
    Heb via via vernomen dat ze net het hele boeltje weer ingepakt hebben en vertrokken zijn.





    Zonder iets gevonden te hebben
    If life keeps putting you down, You better stay high

    #2
    Re: Politie valt woonwagenkamp Zaltbommel binnen

    Dit gaat wel ver he, hun heksenjacht begint draconische proporties aan te nemen.

    Comment


      #3

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #4
        Re: Politie valt woonwagenkamp Zaltbommel binnen

        Zeer apart dat er cameras (van mensen op de openbare weg) in beslag zijn genomen. Dus dat wordt 2x excuses met bloemen?

        Comment


          #5
          Re: Politie valt woonwagenkamp Zaltbommel binnen

          schimmige families daarginds in zaltbommel
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #6
            Re: Politie valt woonwagenkamp Zaltbommel binnen

            Sterkte mannen van de Middelweide !!!!!!!!!!!!!!

            Gr Goud

            Comment


              #7
              Re: Politie valt woonwagenkamp Zaltbommel binnen

              Af en toe zo'n kamp controleren kan geen kwaad, zouden ze vaker moeten doen.
              Journalisten kennen geen privacy, dus daar heb ik al helemaal geen medelijden mee.

              Sorry voor de afwijkende gedachte.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Politie valt woonwagenkamp Zaltbommel binnen

                Even doorgaand in die "afwijkende gedachte", het lijkt me sowieso al een unicum dat ze 4 woonwagens doorzoeken en niets vinden.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  #9
                  Re: Politie valt woonwagenkamp Zaltbommel binnen

                  Het hangt er maar net van af wat de politie zocht
                  Maarreh...... niet elke woonwagenbewoner is per definitie crimineel. Criminelen kom je tegen in alle lagen van de bevolking van zwerver levend op straat tot miljonair wonend op een landgoed.
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    #10
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                    Comment


                      #11
                      Re: Politie valt woonwagenkamp Zaltbommel binnen

                      Dat is zo Odyssee, heb zelf meegemaakt bij een inval op een bedrijf ( bij een vermeend milieudelict) waar ik toen werkte, dat de officier van justitie sommeerde alle camera's van de beveiliging uit te doen. Heb toen met een advocaat gebeld en die vertelde dat ze daar geen recht toe hadden, waarop ik de camera's gewoon aan heb laten staan. Officier van justitie mopperde wel maar wist dat we gelijk hadden. Net als het meenemen van de computers, heb geeist dat er backup werd gemaakt ivm mogelijke manipulatie van gegevens. Dit werd netjes gedaan. Met de verhoren die erop volgden kregen we wel een "aangepaste" weegbon voor ons neus, die we dus zo van tafel konden vegen. Ook heb ik geopperd de bedrijfsschade wegens stilleggen van het bedrijf op justitie te verhalen, waarop de bedrijfsactiviteiten weer mochten wordeb gestart. Justitie gedraagt zich dus ook niet altijd even netjes.
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #12
                        Re: Politie valt woonwagenkamp Zaltbommel binnen

                        Het is vooral dat dat bij mij bleef hangen toen ik dit topic las, als zulke dingen de norm worden zullen ze dat overal gaan toepassen en zijn we weer een stapje dichter bij die politiestaat.
                        En ja wss zijn die campers geen onschuldige zieltjes, dat weten we allemaal maar ze bevinden zich wel op het grondgebied van een 'democratische rechtstaat', en dan vind ik deze aanpak niet kunnen ivm die censuur bv.

                        Comment

                        Bezig...
                        X