Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8 Limburgse steden gaan wiet kweken!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    8 Limburgse steden gaan wiet kweken!

    Korting op 420shop

    Eindelijk heeft een bestuurder de moed om tegen het doldwaze wietbeleid van minister Opstelten van Justitie in te gaan. De eer komt burgemeester Paul Depla van Heerlen toe. Nog dit najaar verleent hij een wietkweker een vergunning om voor coffeeshops in 8 Limburgse gemeenten legaal te gaan telen!

    Eindelijk is er een openlijk verzet vanuit de overheid zelf tegen de domste cannabisminister ooit!
    Paul Depla heeft daar nu schoon genoeg van en wil met het verlenen van een gemeentelijke wietteelt vergunning bewust een proces uitlokken. In de Volkskrant verklaart de dappere burgemeester wat er gebeuren kan als een bedrijf toestemming van hem krijgt om wiet voor de coffeeshops te gaan kweken. Of de vergunning wordt via de bestuursrechter aangevochten, of het Openbaar Ministerie zal de kwekerij vervolgen wegens overtreding van de drugswetgeving. Maar dat is precies wat Depla wil: de rechter laten oordelen of gereguleerde wietteelt is toegestaan.
    Bewust uitlokken rechtszaak


    #2
    Re: 8 Limburgse steden gaan wiet kweken!

    Weer goed nieuws!! hoop dat dit echter beter afloopt dan die rechtszaak van doede
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: 8 Limburgse steden gaan wiet kweken!

      Applaus voor die burgemeester.
      Lets not criticize but legalize

      Comment


        #4
        Re: 8 Limburgse steden gaan wiet kweken!

        Petje af voor die man, wat zeg ik??? Een staande ovatie!!!

        Ook al ben ik geen Nederlander, ik wordt toch telkens blij als ik vaststel dat er toch nog slimme beleidsmakers zijn die weerstand bieden tegen die verzuurde rechts-conservatieve dinosaurussen.

        Dat zo'n mensen als Opstelten zichzelf 'liberaal' durven te noemen vind ik een schande.
        Vrijheid voor wie stinkend rijk is ja!! De rest van de bevolking moet luisteren en hun bek houden volgens deze ploerten

        Comment


          #5
          Re: 8 Limburgse steden gaan wiet kweken!

          Ben heel benieuwd hoe dit gaat lopen
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #6
            Re: 8 Limburgse steden gaan wiet kweken!

            Niet!
            jullie roepen al hoppakee alsof het zoveel beter is.
            vergeet niet dat er niks veranderd voor ons!!
            vergeet niet die 15% norm

            het verschil is dat er een kwekerij komt met vergunning,
            die dus legaal de shops kan bevoorraden,
            waardoor de shop verplicht is om daar te kopen en dus niet meer via de achterdeur,
            alle lekkere heftige soorten die jullie gewend zijn er niet meer dan!

            conclusie wiet taxis en straat dealers gaan toenemen,en zo komt alles boven de 15%norm
            weer op straat terecht met alle gevolgen nadien, haze zal de lucht in stijgen met prijzen,
            waardoor er weer een hoger bedrag in het zwart circuit komt,
            later kan opstelten juichen ik zij het toch,
            dan word dit tegen het legalizering process opgezet,
            omdat opstelsten dan heeft wat die wilt,bewijs dat het illigale circuit niet afneemt,
            dus missie gefaald



            Dus juich maar niet meteen hoppakee met denken legaal en nu mag ik dat ook ,not dus!

            staff
            Last edited by stafford; 20 June 2014, 18:01.

            Comment


              #7
              Re: 8 Limburgse steden gaan wiet kweken!

              Staff, ik kan je gedachtengang volgen er zijn echter genoeg 'gebruikers' die tevreden zijn met thc>15%. Ik denk niet dat een coffeeshophouder elke top op het thc gehalte zal testen en volgens mij ligt dit ook niet in de bedoeling. Menig coffeeshop zal toch via de achterdeur blijven kopen, blijft uit de boekhouding dus meer winst mogelijk.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #8
                Re: 8 Limburgse steden gaan wiet kweken!

                Bank vooruit en een kus van de juf!

                Comment


                  #9
                  Re: 8 Limburgse steden gaan wiet kweken!

                  stemma, een shop heeft geen mogelijkheid meer via de achterdeur om in tekopen.
                  er komt een heel systeem,met zelfs een speciaal team op gang die dus alles in de gaten gaan houwden en controleren.

                  en dan heb ik het nog niet eens over de rest,
                  Depla is geen voorstander voor legalisatie, Depla wil enkel af van de kromme regels,
                  dus of deze manier hoe hij het nu wilt doen, en als dat niet gaat lukken,wil hij alle coffeeshops weg.

                  maar omdat er omzet verlies komt als er geen shops meer zijn, dan heb ik het idee dat de gemeente heel armoedig gaat worden.
                  daar staan ze nu al laag op de lijst, en dat weet Depla ook dus hij is slim en probeert het buiten de wet om te omzeilen

                  1+1=2

                  maar jammer genoeg komen alleen de juiste woorden altijd voorbij op de nieuws zender,en niet de echte realitijd.

                  gr staff

                  Comment

                  Bezig...
                  X