Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opstelten moet wietdebat serieus nemen van eerste kamer.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Opstelten moet wietdebat serieus nemen van eerste kamer.

    Korting op 420shop
    http://www.nu.nl/politiek/3827832/op...ste-kamer.html

    Nou eens kijken wat de politieke dinosaurus na de zomervakantie (Net studenten die politica) gaat zeggen danwel doen. Ik zet een euro in op niets, het is en blijft een dino

    #2
    Re: Opstelten moet wietdebat serieus nemen van eerste kamer.

    Opstelten vindt reguleren geen optie; hij wil zich richten op het oprollen van criminele organisaties.
    Als hij cannabis gaat reguleren kan hij straks geen criminele organisaties meer oprollen die hun zakken vullen aan cannabis handel.
    Dan voelt hij zich straks niet zo belangrijk meer, met al die nieuwsberichten met zijn kop erin. Het lijkt erop dat dit zijn enige motivatie is...
    Of is de man ECHT zo onbekwaam (zal er geen vraagteken bij plaatsen)
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Opstelten moet wietdebat serieus nemen van eerste kamer.

      Ja, hij is echt zo onbekwaam vrees ik, want (hobby)kwekers zijn de enige criminelen die er rond lopen volgens meneer Opstelten. Echt belachelijk, ondertussen *durft de politie hier niet eens een woonwagenkamp te benaderen. Echter is de man zijn werkwijze, en argumentatie vorming dermate slecht, dat men het crimineel zou kunnen noemen.

      Criminelen doen naar mijn mening, en ik vermoed velen andere met mij, schade etc aan andere personen en of hun eigendommen, of het ontvreemden daarvan, onrecht aan een ander (of dan wel dier). Het gene wat veelvuldig gebeurd, maar onverminderd door gaat. (ja zegt men dan, maar kwekers brengen risico's naar woonwijken etc, ja omdat het niet normaal te verbouwen valt of een dure investering waard is omdat de snorren het zo van je afnemen, ga je niet dure led lampjes bestellen etc)

      Avondje, Aniko van Santen kijken bij opsporing verzocht, en je ziet talloze oudere mensen, onze opa's en oma's links en recht worden opgelicht en in babbbeltrucks tuinen, schandalig, je wordt er zo pissed off van, dat je opa/oma opgelicht worden, en niet meer veilig een boodschapje kunnen doen zonder dat hun pincode wordt afgekeken en bankpas gejat wordt… etc etc </rant>

      FOCUS Opstelten, FOCUS op dingen die belangrijk zijn:
      Een wiet plantje is dat niet, de dag dat een wietplantje mijn opa's (heb ik helaas niet meer, maar bij wijze van spreke) pincode afkijkt, portemonnee rolt en zijn bankrekening plundert of hem op een andere manier oplicht sta ik vooraan achter meneer Opstelten in de oorlog tegen (cannabis)drugs.

      Comment

      Bezig...
      X