Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Helmonder verdedigt zijn wietplanten met honkbalknuppel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Helmonder verdedigt zijn wietplanten met honkbalknuppel

    Korting op 420shop
    HELMOND - Een 30-jarige man uit Helmond is dinsdagmorgen opgepakt nadat hij enkele agenten had aangevallen. De politie kwam bij hem langs omdat hij mogelijk hennep zou kweken.
    In de achtertuin van de Helmonder stonden negentien hennepplanten. De man liep naar binnen en keerde terug met een honkbalknuppel, waarmee hij de agenten bedreigde.

    Toen de politiemensen de tuin in gingen, kwam de man met opgeheven knuppel op hen af. Daarop gebruikten de agenten pepperspray.

    De Helmonder vluchtte zijn huis in, sloeg wat om zich heen en gooide een flinke plank naar de politie. Vervolgens ging hij er via de voordeur vandoor. Hij verstopte zich in de tuin van de buren, maar kon snel worden aangehouden.

    http://www.omroepbrabant.nl/?news/21...eft+staan.aspx
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: Helmonder verdedigt zijn wietplanten met honkbalknuppel

    helmond...
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: Helmonder verdedigt zijn wietplanten met honkbalknuppel

      van kattemepper naar agentenmepper
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: Helmonder verdedigt zijn wietplanten met honkbalknuppel

        Die antiburgers hebben recht op klappen. Dat zei mijn vader al.... maar die werd alleen maar overgeleverd aan de moffen......
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #5
          Re: Helmonder verdedigt zijn wietplanten met honkbalknuppel

          Yeah, anarchisme FTW !
          toch ?

          19 Planten, in een woonwijk. Tsja...
          Als ik met 240 Km/U door Nederland ga crossen zal ik op een gegeven moment ook wel aangehouden worden.
          Geen reden om m'n honkbalknuppel uit de kofferbak te pakken vind ik, dan vraag je er gewoon om.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Helmonder verdedigt zijn wietplanten met honkbalknuppel

            Alsof agenten zich weg laten jagen met een honkbalknuppel ?
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #7
              Re: Helmonder verdedigt zijn wietplanten met honkbalknuppel

              Wel rustig he over helmond..
              Neej grapje
              Ik geef die vent groot gelijk ik had de buurman en overbuurman ook een paar x geknuppeld.. hun en nog een paar uit die straat zijn van die zoetjes uit een elite wijk.. hadden vorig jaar voor iemand anders uit de straat gebelt. toevallig ken ik de situatie.. vuile nsbers rattekoppen zijn t die snitches..
              Anoniemetiplijnbellers

              Comment


                #8
                Re: Helmonder verdedigt zijn wietplanten met honkbalknuppel

                Ik heb ook eens met die verraders te maken gehad.
                Die kregen als beloning 20 kg natriumchloraat over hun pas aangelegde tuin.
                Dat bracht de boodschap wel over.
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  #9
                  Re: Helmonder verdedigt zijn wietplanten met honkbalknuppel

                  Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                  Yeah, anarchisme FTW !
                  toch ?

                  19 Planten, in een woonwijk. Tsja...
                  Als ik met 240 Km/U door Nederland ga crossen zal ik op een gegeven moment ook wel aangehouden worden.
                  Geen reden om m'n honkbalknuppel uit de kofferbak te pakken vind ik, dan vraag je er gewoon om.
                  Als bij jou anarchisme gelijk staat aan geweld?

                  En je vergelijking is wel kort door de bocht. Als je met die snelheid al over de snelweg rijd breng je al mensen in gevaar, laat staan in een woonwijk.
                  Cannabis planten die in een achtertuin staan brengen daarentegen niemand in gevaar, ze veroorzaken hooguit overlast in de vorm van geur (stank voor de niet liefhebber ).
                  Veel gestelde vragen over het forum

                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #10
                    Re: Helmonder verdedigt zijn wietplanten met honkbalknuppel

                    wie zegt dat nsbers daarachter zitten? is niet omdat de huidige nationale partij drugs verbied dat alle full nationalisten dat ook doen.. think about that.. en alleen maar de slimme mensen worden NOOIT gepakt en idd stemma, agenten zijn er om die "wereldorde" te beschermen en zien dat die ook niet veranderd dus zullen kost wat kost jouw de kop indrukken en dan sta je daar enkel met baseballbat haha peace LittleDwarf

                    Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
                    Last edited by LittleDwarf; 23 July 2014, 16:25.

                    Comment


                      #11
                      Re: Helmonder verdedigt zijn wietplanten met honkbalknuppel

                      Ik kan me zijn frustratie wel voorstellen, maar slim is dit niet.

                      Nu is hij toch zijn planten kwijt maar krijgt daarboven op nog een keer een straf.
                      Lets not criticize but legalize

                      Comment


                        #12
                        Re: Helmonder verdedigt zijn wietplanten met honkbalknuppel

                        mja is wel klote maar hij wist het risico ook he als je altijd de ergste situatie voorspeld in je hoofd dan ben je meestal minder ontchoogeld :p

                        Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

                        Comment


                          #13
                          Re: Helmonder verdedigt zijn wietplanten met honkbalknuppel

                          Het is inderdaad een bezigheid vol risico, spanning en avontuur....... Baseball weet ik zo niet.
                          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                          Comment


                            #14
                            Re: Helmonder verdedigt zijn wietplanten met honkbalknuppel

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                            Als bij jou anarchisme gelijk staat aan geweld?
                            Neuh, dat was m'n reactie op de door HJM graag gebruikte term 'antiburgers'.

                            Ik had misschien gewoon moeten typen dat het niet zo slim was.
                            240 rijden op een snelweg is ook niet slim.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: Helmonder verdedigt zijn wietplanten met honkbalknuppel

                              Net zoals een vraag die ik ooit heb gehad op mijn theorie examen.
                              Als je de snelweg in tegengestelde richting oprijd is het dan veilig om te keren?
                              Antwoord is dan nee.
                              Maar het is wel verstandig.

                              Comment

                              Bezig...
                              X