Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

    Ik heb toch maar getekend.
    Ik denk niet dat het veel zal opleveren, maar zal blijven proberen.
    Anders komt er nooit geen legalisatie.

    Comment


      #17
      Re: Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

      Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
      Je moet wel veel info doorgeven vindt ik.

      Comment


        #18
        Re: Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

        Ik ben niet zo bang van de EU nee. Maar vroeger werd er ook gezegd gepast met je gegevens om te gaan door bepaalde instanties, en opeens kregen we spam en ongevraagde reclame op de mat.Dus ergens heeft er toch iets of iemand 'gelekt'. En als ik met valse gegevens moet gaan werken dan houd het voor mij op hoor, creatief genoeg maar gewoon geen zin in.
        Grow bitch! Grow!

        Comment


          #19
          Re: Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

          Oorspronkelijk geplaatst door Giel View Post
          en opeens kregen we spam en ongevraagde reclame op de mat.Dus ergens heeft er toch iets of iemand 'gelekt'.
          Serieus? Jij denkt da die ongewenste reclame en spam komt doordat iets of iemand jouw gegevens heeft gelekt? lol
          Dat is nu is het stomste dat ik ooit gehoord heb se :p no offence.

          Mensen kunnen spam en ongewenste reclame krijgen door de aller simpelste dingen zoals op het internet naar 2de hands auto's surfen. Indien je dit veel doet ga je ook meer reclame over auto's krijgen. Dat kunnen direct mails, banners of ads op youtube zijn, enz.

          Online marketeers zien hier druk mee bezig. Ze hebben programma's die bijhouden hoe, waar en wanneer jij welke website bekijkt. Hoe je er op bent gekomen, hoe jij verder klikt en waar je stopt met verder klikken. Er bestaan zelfs programmas waarmee men kan zien welk IP adres op welke zoekwoorden in google zoekt. Denk daar maar eens over na.
          Ze kunnen je mails sturen en zelfs je locatie achterhalen (doordat ze je IP adres hebben) maar ze weten niet hoe je noemt. Vandaar komen de: 'beste mijnheer/mevrouw mails.'

          Comment


            #20
            Re: Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

            Nou dat mag je idd vinden maar ik blijf erbij dat ik het niet vertrouw zulke dingen. Albert Hein is in opspraak geweest met de klanten kaart, banken hebben in het verleden gegevens gedeeld, ik heb jaren geleden zelfs brieven ontvangen van goede doelen terwijl ik daar totaal niks mee heb, en zo zijn er meer voorbeelden op te noemen. Maar ieder voor zich ik vertrouw zulke dingen niet en volgens mij zit er ergens en Amerikaan verstopt die een site heeft waarop staat hoe en wat er allemaal meegekeken word, tot hij kwam wist jij daar ook niks van. En nu zal het met zoiets wel allemaal goed gaan, maar nogmaals wat je bekent staat vast. En ik heb totaal geen verstand van computers en alles wat erbij komt kijken dus dan is enig wantrouwen niet verkeerd.
            Grow bitch! Grow!

            Comment


              #21
              Re: Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

              Oorspronkelijk geplaatst door 420dude View Post

              Voor de admin. Je komt nu natuurlijk wel over openbare diensten praten. Die zijn altijd moeilijker. Als ik winkelier zou zijn zeg ik uiteraard nee, iedereen zegt dit niet waar? Maar je moet verder dan dat kijken. Die gast die 200 rijd door jouw straat zegt: het is een vrije samenleving ik doe wat ik wil. Wat ga jij eraan doen? Barelen zetten op de weg en iedereen controleren die erop komt? Dag en nacht? Nee joh, kost teveel tijd en geld. Daarnaast is de weg bijvoorbeeld 20km lang de winkels bezetten maar 5km van de weg. Is slechts die 5km van jou of toch de volledige 20?
              Of wat als 1 winkel een garage is en die zegt, van mij mogen ze hier wel 200 rijden dan gaan den banden sneller stuk en komen ze er sneller nieuwe kopen. En vlak naast die garage is een luxe juwelier die zegt: op mijn weg mogen alleen limo's en rolls royce rijden. Mensen moeten zien dat dit een luxe winkel is en alleen de rijkste hier komen kopen. En als laatste heb jij zelf een fietsenwinkel en zegt: ik wil dat er helemaal geen auto's rijden op mijn weg. Laat iedereen maar wat gezonder zijn en sport doen en dus met de fiets gaan.
              Jou idee van een vrije samenleving is denk ik iets anders als de mijne. Misschien moet je het principe van eigendomsrechten maar eens onderzoeken (linkje). Maar ik zal jouw voorbeelden gebruiken. Die gast die 200km per uur over mijn weg wil rijden krijgt voortaan geen toegang meer. Hoe wil ik dit controleren? Dit is een discussie op zich, toch denk ik dat er relatief goedkope oplossingen zijn die minder tijd en geld kosten als overheidswegen.

              Daarnaast is de weg bijvoorbeeld 20km lang de winkels bezetten maar 5km van de weg. Is slechts die 5km van jou of toch de volledige 20?
              Dus de weg is 20 km lang en de winkels bezitten er maar 5 km van? Waarom vraag je dan of 5km van de weg van mij is of toch de volledige 20? De weg is in dit voorbeeld collectief bezit van alle winkeliers in de straat. Onder welke voorwaarden hebben die winkels samen de weg gekocht? Je voorbeeld laat teveel ruimte over voor speculatie, ik kan hier toch nooit een normaal antwoord op geven?

              Wat betreft de fietsenwinkel:

              En als laatste heb jij zelf een fietsenwinkel en zegt: ik wil dat er helemaal geen auto's rijden op mijn weg.
              http://en.wikipedia.org/wiki/Voluntaryism
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #22
                Re: Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

                Ik zie heel vaak "ik heb niets te verbergen" verschijnen? Poepen jullie met de deur open in publieke gelegenheden? Nee? Waarom niet/? Je hebt toch niets te verbergen?
                Een blow in de morgen.....

                Comment


                  #23
                  De ik heb niets te verbergen slogan is gewoon onwetendheid of het niet zien ivm gebrek aan inzicht. Je moet niet kijken naar de IK (in ik heb niets te verbergen) maar naar de WAAROM willen ze het weten van de ANDER. Als er iemand een dag op je deurmat staat naar binnen te loeren hoek je hem er vanaf.. waarschijnlijk al binnen een kwartier. Maar je geeft wel alles en dat 24/7 aan een onbekend bedrijf of instantie.. Klakkeloos.. gedachteloos onbewust onbekwaam. Mensen die niets te verbergen hebben staan vast ook allemaal achter de slimme energiemeter..waarmee ze precies het verbruik van je kweekhok kunnen zien.. ach.. boeien, je hebt immers niets te verbergen. Goedemorgen 1984.
                  Baas in eigen brein.

                  Comment


                    #24
                    Re: Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

                    Voor de admin: Dat is exact mijn punt om vragen te geven waarop je geen antwoord kan geven, gewoon om de simpele reden dat jij in de eerste plaats openbare wegen aanhaalt.

                    Als eerste zeg jij dat je een vrije samenleving wilt. Logisch in een vrije samenleving is dat iedereen vrij is om te doen wat hij of zij wilt, of vertel eens wat jouw idee is van een vrije samenleving, en dat haalde ik aan met een fictief voorbeeld van mensen die dan tegen 200 per uur door de stad gaan knallen.

                    Stel nu dat er inderdaad ineens een vrije samenleving zou zijn. Waarom zouden de wegen dan geen overheidswegen meer zijn? Misschien omdat de overheid er geen meer gaat bouwen dat kan ja, maar die wegen zijn er wel nog steeds om te gebruiken. Van wie is die weg? Gewoon van iedereen in dat geval. Maar wie gaat er nu een weg kopen die er al ligt?

                    Ik ben bekend met de eigendomsrechten, zoals eerder gezegd heb ik hier maandag examen over. Ik zou wel is graag jou goedkope oplossingen horen over hoe je gaat controleren wie er wel of niet op de weg mag. En dan nog eens gaat controleren hoe snel ze er rijden.

                    En wat ik vooral wou zeggen met de winkels en de weg is dat het (zo goed als) onmogelijk is om collectief iets te bezitten wat door iedereen gebruikt mag worden. Er moet teveel tijd, regels en geld in worden gestoken om het te kunnen doen werken. Dus waarom zou je dit doen, als de weg er al ligt of op een of andere manier er toch aankomt?

                    Ik ga even terug naar de fietsenwinkel, deze meneer wil niet dat er auto's op zijn weg rijden. De andere winkeliers willen dit wel. DUS er zullen auto's op die weg rijden of de fietsenwinkel dat nu wil of niet. (want hij is de enige die het niet wilt) Waarom gaat hij dan nog mee betalen, zijn tijd en moeite er in steken als hij er zelf toch zowiezo gebruik van kan maken en hij niet krijgt wat hij wil? 9 van de 10 keer gaat deze meneer 's nachts dan ook nog eens de weg saboteren of kapot maken. Hij moet de reparaties er toch niet van betalen want hij heeft de weg niet mee gekocht.

                    Wat ik vooral wil bedoelen met deze en vorige post, is dat jou voorbeeld van openbare wegen die gekocht worden door jan en mieke een heel slecht voorbeeld is. Alle openbare diensten zoals transport, wegen en overheidsinstanties zoals politie, ziekenhuis, ... kunnen zonder overheid niet op een degelijk niveau bestaan

                    Comment


                      #25
                      Re: Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

                      nog meer dan 800.000 stemmen nodig.

                      Comment


                        #26
                        Re: Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door 420dude View Post
                        Voor de admin: Dat is exact mijn punt om vragen te geven waarop je geen antwoord kan geven, gewoon om de simpele reden dat jij in de eerste plaats openbare wegen aanhaalt.
                        Oorspronkelijk geplaatst door 420dude View Post
                        Als eerste zeg jij dat je een vrije samenleving wilt. Logisch in een vrije samenleving is dat iedereen vrij is om te doen wat hij of zij wilt, of vertel eens wat jouw idee is van een vrije samenleving, en dat haalde ik aan met een fictief voorbeeld van mensen die dan tegen 200 per uur door de stad gaan knallen.
                        Een vrije samenleving is voor jou dat iedereen kan doen en laten wat hij wilt. Ik heb een ander idee over een vrije samenleving. Voor mij betekend dit een samenleving zonder dwang (coercion), niet zonder regels.

                        Op de rest van je bericht zal ik morgen verder in gaan. Het is al weer veel te laat geworden.
                        Veel succes met je examens!
                        Veel gestelde vragen over het forum

                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment

                        Bezig...
                        X