Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opstoot Cannabis Verslaafden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Opstoot Cannabis Verslaafden

    Korting op 420shop

    #2
    Ik heb het vandaag ook gelezen in de krant , ik vind het bullshit .
    Iemand die alleen sigaretten rookt is een roker maar iemand die in de weekends wat joints rookt ipv zich zat te zetten die krijgt dan een stempel met DRUGSVERSLAAFDE op z'n kop .

    en eerlijk gezecht vanwaar halen ze die cijfers altijd vandaan ?

    Volgens mij kan iedereen op dit forum gewoon stoppen met blowen als ze echt willen maar het is gewoon te plezierig vindik vooral alle avonturen die je dan maakt als je uit gaat .

    greetz

    Comment


      #3
      denk dat die gasten van dat VVBV zelf aan de heroine zitten ffs en indeed zoals Cookie al zegt cijfers wil ik zien zwart op wit.

      Comment


        #4
        Ik denk dat het aantal verslaafden zo snel is toegenomen doordat er meer mensen zijn die er voor uitkomen dat ze blowen. Tegenwoordig zijn er verslavingsklinieken voor drank, drugs, games, internet, zelfs tegen koopziekte is een therapie. Het is gemakkelijk een genotsmiddel de schuld te geven, als je het zelf te ver hebt laten komen en in de problemen bent geraakt. Je moet, zoals cookie het al zegt, gewoon zelf actie ondernemen ipv naar de instanties te rennen.

        Helemaal mee eens dat je tegenwoordig al gauw een stempel op je gedrukt krijgt. Hokjes denken, noemen we dat. Beter roken we allemaal een lekkere geestverruimende joint en laten we iedereen in zijn waarde.


        Oorspronkelijk geplaatst door Olliarts
        zelfde kutten die kinderen op vlaamse scholen verbieden cola en chips te laten eten.
        Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Wij hadden boterhammen, met melk, en 1 keer in de week kregen we chocomel. Wat moet een kind met chips en cola op school ?
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #5
          Kan je wel volgen olli, zei hebben er blijkbaar baat bij om cannabis in een slecht licht te zetten.. Als je maar van hun alcohol afblijft he

          Quote: Olliarts
          zelfde kutten die kinderen op vlaamse scholen verbieden cola en chips te laten eten.


          Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Wij hadden boterhammen, met melk, en 1 keer in de week kregen we chocomel. Wat moet een kind met chips en cola op school ?
          De keuze is aan de ouders, als ze verstandig zijn geven ze niet elke dag chips en cola mee.. maar om het te verbieden gaat me wel heel ver Ik vind soms dat de gezondheidfreaks doorslaan. HET IS EEN KEUZE... zoals zoveel dingen in het leven. Het lijkt me beter om gezonde producten te stimuleren i.p.v. opdringen... Je zou de school kunnen verplichten om gezonde producten te verkopen ipv broodjes frikandel bijvoorbeeld. MAAR NIET DE CONSUMENT.

          Maarja dat vind ik he
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Doorslaan?
            Het zijn gezondheids nazi's gewoon...vroeger mocht je als je verjaarde snoep meenemen...denk je nu dat je nog op sommige scholen een stuk taart mag meenemen?Nee een appel...ja mannen ik ben jarig hier is allemaal een appel...djeezes
            Fuck ze allemaal echt waar,doe maar zo voort mannen we zien wel waar je er mee komt,Lage landen blijven bourgondiers als je dat wegneemt breek alle monumenten ook dan maar af...

            Comment


              #7
              mijn menig: liever een korter en aangenaam leven dan een lang en ambetant!!! oh ik mag dit niet en dat niet wand het zou niet goed zijn. Laat ieder voor zich toch zelf beslissen wat hij doet of wilt. zolang je er iemand anders maar geen schade mee toebrengt.

              Comment


                #8
                that's it man

                Comment


                  #9
                  Ik ben verslaafd en ik heb hier geen problemen mee. Waarom zou het dan een ander zijn probleem zijn als ik die mensen niet ken. Wie weet is diegene die dat artikel schrijft wel koekjes verslaafd of mss wel sexverslaafd. Wij schrijven toch ook geen eindeloze zever verhalen over iemand anders zijn sex verslaving.Keer is voor uw eigendeur.

                  goed bezig Olli 10/10

                  Comment


                    #10
                    in alcohol zit traditie, waardoor het aantal alcoholverslaafden zich kunnen verstoppen vind ik. cannabis doet men in deze situatie volledig onbeschut als het over cijfers en onderzoeken gaat. het vertrouwen tussen cannabisgemeenschappen en de samenleving bouwt zich trager op dan dat het kan worden afgebroken door een artikeltje om de week, waar dan weer vaak een combinatie van verschillende problemen in zit.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Cookiemonster View Post
                      Iemand die alleen sigaretten rookt is een roker maar iemand die in de weekends wat joints rookt ipv zich zat te zetten die krijgt dan een stempel met DRUGSVERSLAAFDE op z'n kop .
                      Ja, da's goe gezegd!
                      -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                      Comment


                        #12
                        Nu zouden we het woord drugsverslaafde eens moeten ontleden volgens dikke van dale
                        drug [dru:ĝ] de; m -s verdovend middel: ~gebruiker; ~sbestrijding, -dealer, -handel, -probleem
                        aafd bn niet in staat los te komen vd genoemde gewoonte

                        Wie vind er zich in terug ? En zit niet in de ontkenningsfase .

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Cookiemonster View Post
                          Ik heb het vandaag ook gelezen in de krant , ik vind het bullshit .
                          Iemand die alleen sigaretten rookt is een roker maar iemand die in de weekends wat joints rookt ipv zich zat te zetten die krijgt dan een stempel met DRUGSVERSLAAFDE op z'n kop .

                          en eerlijk gezecht vanwaar halen ze die cijfers altijd vandaan ?

                          Volgens mij kan iedereen op dit forum gewoon stoppen met blowen als ze echt willen maar het is gewoon te plezierig vindik vooral alle avonturen die je dan maakt als je uit gaat .

                          greetz
                          Allemaal onwetendheid. mensen weten er gewoon te weinig over heb ik wel eens het idee.
                          Ik ben lekker, Kusje er op ? (K)

                          Comment

                          Bezig...
                          X