Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Na de weedpizza: weedchocolade

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Na de weedpizza: weedchocolade

Korting op 420shop
    Fans van de weedpizza die zin hebben in een dessert, geen nood, want nu is er ook weedchocolade. Stilaan stellen we ons de vraag of er wel nog een product bestaat waar geen cannabis is in verwerkt.
    Kiva, een bedrijf uit de Amerikaanse staat CaliforniŽ ontwikkelde chocolade waarin weed zit verwerkt. Volgens het bedrijf is hun product "ideaal voor chocoladeliefhebbers die om medische redenen marihuana roken". Hun chocolade "wordt met heel veel zorg gemaakt met de beste ingrediŽnten".

Een reep bevat 60 milligram THC (Tetrahydrocannabinol, de werkzame stof in cannabis), het is dus aangeraden om niet al te gulzig te zijn met de chocolade.
    Bron : HLN. <==pic van de chocoladereep.
    ĎA lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants oní

Re: Na de weedpizza: weedchocolade

Kwa uiterlijk lijkt het wel op de oude bekende koetjesreep. Alleen lijkt deze me toch iets lekkerder. Maar het gaat in Amerika wel lekker snel allemaal, of lijkt dat alleen maar.
    Grow bitch! Grow!

Comment

Blowsterke had ook al eens een recept gegeven voor haar wiet chocolade. Leek me ook wel wat, maar heb het nog niet geprobeerd.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Mmm die zou ik wel lusten

Comment

leuk om is te proberen maar ik geef nu al de voorkeur aan een joint en een gewone reep choco

Comment

Weer eentje die het wiel opnieuw uitvindt. smileys-money-114847.gif
            Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~BuitenQweeksels ~

Comment

Uiteraard is dat niet nieuw, wat wel nieuw is en daarom post ik het, dat je het in de handel kan verkrijgen en niet zelf hoeft te maken
              ĎA lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants oní

Comment

hmmm lekker
                sigpic

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                Bezig...
                X