Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De leugen regeert

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De leugen regeert

    Korting op 420shop
    Na 20 jaar onderzoek: eindelijk de waarheid over cannabis

    HLN.

    #2
    Re: De leugen regeert

    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: De leugen regeert

        Dat het gevaarlijk/slecht is voor tieners geloof ik ook wel, maar daarom zijn er ook leeftijdsgrenzen. Al houden pubers zich daar natuurlijk niet aan, net zo min als met alcohol.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #5
          sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

          Comment


            #6
            Re: De leugen regeert

            Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
            Dat het gevaarlijk/slecht is voor tieners geloof ik ook wel, maar daarom zijn er ook leeftijdsgrenzen. Al houden pubers zich daar natuurlijk niet aan, net zo min als met alcohol.

            Een tiener moet nog volwassen worden en bij frequent gebruik zal het idd niet gezond zijn, maar zo heel sporadisch een paar keer op een jaar ofzo das dan weer anders.
            Overigens alsof ze echt wat met de jeugd inzitten, waarom kan die jeugd dan op elke hoek van de straat sigaretten kopen en alcohol en zich de hoest paffen en lam zuipen.
            Waarom steken ze kinderen in vakjes vanaf de kleuterklas als het kind zijn gedrag iets of wat afwijkt van een norm die door een bende gangsters van de big farma vastgelegd zijn? Om ze daarna pillen te doen slikken die voor geen reet deugen, aan kinderen van nog geen 10 jaar oud.
            Of wat met het feit dat ze kinderen vanaf hun kleuterklas indoctrineren in een godsdienst?, niks zo gevaarlijk voor de volksgezondheid als dat
            Niks zo nefast als die dingen voor een brein in volle ontwikkeling maar geen prof die erover blaft, het past immers niet in hun kraam of die van de lobby wie hun sponseren.

            Comment


              #7
              Re: De leugen regeert

              Ja, dat bedoel ik. Dat geeft gewoon geen pas, omdat die het voor de jeugd strikt genomen ook nooit gelegaliseerd zal worden. Voordat je in de auto stapt mag natuurlijk ook niet nee, maar dat mag ook niet als wiet gelegaliseerd is.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                #8
                Re: De leugen regeert

                Zo reageerde ik ook op die onzin uit dat rapport.

                Door wie zou deze meneer betaald worden ?

                Katoen industrie? farmaceutische ?
                Lets not criticize but legalize

                Comment


                  #9
                  Re: De leugen regeert

                  Ik zie geen cijfermateriaal, die deze conclusie ondersteunt: er is kennelijk niks vastgelegd.

                  Door het vastleggen van directe en indirecte waarnemingen kan empirisch worden vastgesteld wat er gebeurd is, waardoor het bewijs geleverd wordt.

                  Het verslag van het onderzoek is niet meer dan een blote mededeling, die op geen enkele wijze met bewijzen wordt gestaafd.
                  [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                  mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                  Comment

                  Bezig...
                  X