Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

sterk vervuilde hash weer in opmars

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    sterk vervuilde hash weer in opmars

    Korting op 420shop
    zoals sommigen ondertussen wel weten is hash net als andere soorten drugs soms niet helemaal wat het lijkt.
    verhalen over hash vervuild met rubber, kool, schoensmeer en dergelijke kennen velen alleen uit het buitenland.


    maar:

    het komt gewoon uit de nederlandse shop
    het ruikt als je favoriete stukje hash,
    het ziet er hetzelfde uit,
    de prijs is hetzelfde.

    tot je er een jointje van draait ...iets klopt er niet,
    rare smaak op je tong,
    brandend gevoel in je keel,
    ach zal wel aan mij liggen...verkoudheid ofzo.

    de dag er na rook je er nog eentje...zelfde effect.

    de 2 weken er na hoest je je een ongeluk, er zit allemaal zwartbruine troep in je keelslijm, en af en toe wat bloed na een flinke hoestbui.


    dan ga je eens goed nadenken, en kom je er achter dat je daar toch al wel een paar maandjes last van hebt, steeds als je een paar keer hash hebt gerookt.


    je pakt het stukje hash, rolt het tot een staafje en steekt het aan...

    Bingo, je hash rookt harder dan een opgedraaide dieselmotor en de roet krijg je bijna alleen met zeep weer weg.

    nou..ja...kan gebeuren, mischien slecht stukje ofzo.

    dus je haalt een tijd later voor de zekerheid nog een keer een stukje, zelfde verhaal.
    vervolgens denk je, zal wel aan de shop liggen, ik ga wel naar een ander.

    je kiest wat van de kaart, afghaan staat bovenaan, en die kennen we al 20 jaar.

    je rolt er een staafje van, steekt het uiteinde aan, en Bingo, dezelfde zwarte vettige roet.
    je bekijkt de as wat beter en de schone stukjes hash zijn netjes wit lichtgrijs opgebrand, en daartussen vind je harde zwarte vettige kool.

    na zo diverse soorten hash in Nijmegen bekeken te hebben, kom je er achter dat een schoon stukje donkere hash vinden bijna onmogelijk is geworden, als de vervuilde hash zelfs in de meest gerenommeerde shops van nijmegen, die toch allemaal minimaal 20 jaar draaien, verkocht worden zonder blikken of blozen.

    er over klagen heeft geen zin, bedrijfsleiders wuiven het gewoon weg (zie topic over dreadlock/jetset nijmegen), je geld is in de pocket en daar draait het dus om.

    dus Let op wat je rookt!!!

    #2
    Re: sterk vervuilde hash weer in opmars

    Als je er een microscoopje bij pakt kun je hasj zelf heel goed onderzoeken.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: sterk vervuilde hash weer in opmars

      Zeg tegen hun(de coffeeshophouders) dat je hun shit ga laten onderzoeken in een labo en dat je naar de bevoegde instanties zal trekken omdat dit een aanslag is op de volksgezondheid. Kijk eens naar de reactie mss dat dat al beter helpt.

      Comment


        #4
        Re: sterk vervuilde hash weer in opmars

        Precies wat shiva zegt!

        Comment


          #5
          Re: sterk vervuilde hash weer in opmars

          De dag dat ik die shit moet roken, is gelijk mijn laatste rookdag.
          Eigen kweek is goud waard.

          Comment


            #6
            Re: sterk vervuilde hash weer in opmars

            There is no better shit,than you'r own shit

            Comment


              #7
              Re: sterk vervuilde hash weer in opmars

              Of met de bekende woorden
              Wat je zelf doet doe je beter

              Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

              Comment


                #8
                Re: sterk vervuilde hash weer in opmars

                Oorspronkelijk geplaatst door Shiva Ketama View Post
                Zeg tegen hun(de coffeeshophouders) dat je hun shit ga laten onderzoeken in een labo en dat je naar de bevoegde instanties zal trekken omdat dit een aanslag is op de volksgezondheid. Kijk eens naar de reactie mss dat dat al beter helpt.
                ik ben helemaal niet vies van een flinke vechtpartij, helemaal als het om principes gaat, maar ik heb geen zin om voor elke shop een toegangsverbod te krijgen en elke keer een dagvaarding te krijgen omdat iemand moet huilen.

                en dat is helaas wat er standaard gebeurd als je een coffeeshophouder confronteert met het feit dat ie troep verkoopt waar zelfs een lab van schrikt. ze willen geen kritiek, ze hebben ladingen duitsers hier die niks zeggen dus wie ben je dan...en dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres.

                dus die aanpak werkt helaas niet, de reactie word alleen maar slechter denk ik.

                maargoed, gemeente nijmegen is inmiddels op de hoogte gesteld (de NVWA inmiddels ook). tsja als de coffeeshophouders die ik aanspreek zo reageren dan helpen ze hun eigen zaak naar de klote, hoeven ze mij niet de schuld te geven.
                Last edited by zwartepaak; 17 October 2014, 23:57. Reden: aanvulling

                Comment


                  #9
                  Re: sterk vervuilde hash weer in opmars

                  Er zijn genoeg shop waar de stuff wel getest word voordat het uberhaupt op de kaart komt dit verhaal zegt al genoeg over de shop zelf.
                  kwestie van iets verderop gaan kijken in een wat kleinere stad/dorp hier komen vaak niet al die toeristen op af waar ze die zooi aan kunnen smeren.

                  wat maakt dat toegangsverbod uit als hun kutzooi verkopen. Dit betekend in mijn ogen dat jij nog steeds je stuff daar wilt halen ondanks dat er mee gerommeld word.
                  Zoals qnq al zei pak de microscoop erbij en check de hasj ff desnoods in de shop voordat je betaald dan maar een file achter je
                  Ikzelf sta ook graag een kwartier wiet uit te zoeken aan de balie omdat er vaak lelijke toppen tussen zitten. doen ze moeilijk gewoon lekker ergens anders heengaan waar je wel welkom bent

                  Comment


                    #10
                    Re: sterk vervuilde hash weer in opmars

                    een toegangsverbod boeit me eerlijk gezegd niet. heb inderdaad niet de behoefte om daar nog wat te kopen.
                    gaat meer om het gezeik wat je krijgt als er achter je naam bij de politie ook nog eens een rijtje toegangsverboden komt te staan voor een halve stad.
                    je staat dan wel als overlastgever in de computer en ik hou mn strafblad liever netjes met dingen die ik wel gedaan heb.

                    maargoed, ik ga verder zoeken naar lekkere hasj, shops genoeg in het land.

                    Comment


                      #11
                      Re: sterk vervuilde hash weer in opmars

                      Nou, als jij door die hasj gezondheidsklachten krijgt zou ik gewoon eens aangifte gaan doen ofzo, poging tot doodslag ?
                      Moet niet gekker worden eh..
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: sterk vervuilde hash weer in opmars

                        Geen idee hoe het in NL zit, maar merk wel dat ze hier in mijn buurt (BE) de laatste tijd echt rommelhasj roken.

                        Vroeger had ik een goede contact waarbij ik voor een mooi prijsje zeer goede hasj kon kopen (rechtstreeks van maroc), maar die persoon is gestopt.
                        Het enige dat je nu kan vastkrijgen is van die lichtbruine extreem droge hasj die zeer slecht smaakt, en ik niet stoned van kan worden.
                        Stap voor stap geraken we er wel.

                        Comment

                        Bezig...
                        X