Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabiskweker betrapt na filmpje op YouTube

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabiskweker betrapt na filmpje op YouTube

    Korting op 420shop
    Een Britse cannabiskweker heeft zich op een erg domme manier laten inrekenen. De 25-jarige man was zo fier op zijn plant die hij al maanden onderhield, dat hij besloot om het groeiproces van de plant te filmen en het filmpje op de populaire site YouTube te plaatsen.

    De politie zag het filmpje op YouTube en ging op zoek naar de maker ervan. Moeilijk bleek die opdracht niet want de 25-jarige man postte het filmpje onder zijn echte naam. De politie viel dan ook bij hem binnen en vond de plant en het materiaal.

    Straatwaarde
    "Cannabis kweken is illegaal. Als je de wet breekt en dan ook nog eens zo dom bent om je criminele activiteiten op het net te gooien, dan is het heel gemakkelijk voor de politie om je te vinden", aldus commissaris Adrian Peck.

    De politie schat de straatwaarde van de plant en het materiaal op zo'n 500 Britse pond (ongeveer 571,5 euro). De plant en het materiaal werden in beslag genomen en zullen vernietigd worden. De man kreeg een waarschuwing. (ka)
    23/02/09 16u56

    #2
    haha,zoiets zou ik nu ook niet doen...

    wel lache...

    Comment


      #3
      lol ,dit is exact wat wij hier doen .
      De politie heeft je naam niet nodig, aleen IP

      Comment


        #4
        IP adres + huiszoekingsbevel denk ik, maar een foto of een film is vaak niks anders dan een duidelijk bewijs.
        ge moet er niet naast gaan staan pronken zoals bij een vers gevangen vis natuurlijk

        Comment


          #5
          haha, zo iemand zou je een vakidioot kunnen noemen

          grtz

          Comment


            #6
            spijtig voor diene gast.. zeer dom!

            Comment


              #7
              Idd zeer dom, vind dat hij er goed van af komt!

              Grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                hehe is wel stom idd

                Comment


                  #9
                  triestig da de politie zo zielig is da ze ne hobbykweker zo aanpakken....

                  Comment


                    #10
                    Ik denk niet dat justitieridders op JD komen kijke wie er kweken hoor jongens.
                    En tja als je zoiets in engeland flikt zegt wat over je iq dacht ik zo
                    Stoney door het leven, of het moet zijn dat je wat beters als THC kunt geven !
                    Love is my religion ! Soldaat van de liefde.

                    Comment


                      #11
                      Zo zie je maar weer... Gooi NOOIT je voor en achternaam op het internet! Maakt niet uit met wat.. of je moet jan klaasen heten, daar vind je er honderden van

                      Ik vind het vreemd dat ze een hobby kweker die wss (1 plant?) had of iets meer lastig vallen. Hoor regelmatig nieuwsberichten dat jongeren van 14 neergestoken worden door kinderen van 12 bijvoorbeeld.

                      Prioriteiten stellen is ook een vak apart...
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #12
                        tsja ik heb om die reden speciaal mijn naam laten veranderen, omdat ik in het verleden inderdaad onder mijn eigen naam gepost had en daar mee in de problemen kwam. Dus ik heb mijn naam van Jan Lul laten veranderen. Tegenwoordig heet ik Kees.

                        Comment


                          #13
                          ik denk niet dat ze heel erg achter de kleine kwekers die op dit forum hun kweekje posten aanzitten, maar ik denk wel dat ze met een groepje de mensen op dit forum een beetje in kaart zullen brengen en dat er van tijd tot tijd wat van die informatie richting bepaalde plaatselijke politie bureaus word verzonden om een onderzoekje op te starten....

                          daarom verbaast me het ook dat er op het andere wietforum zo fucking veel domme grote kweken op staan. dan ben je toch stommer dan stom ofnie daar is het groepje agenten die de boel onderzoeken wel wat groter denk ik


                          groet

                          Comment


                            #14
                            Die gozer was zeer enthiousast bezig
                            Als je het doet moet je het goed doen zeg ik altijd maar
                            Ik ben lekker, Kusje er op ? (K)

                            Comment


                              #15
                              het is wel jammer want als je meer dan 5 planten heb wil je tog ook mensen foto's laten zien maar ja dat is wel erg dom, en youtube is nog veel dommer,
                              daarom ben ik blij dat dit forum bestaat, dan kan je tenminste je ''ei'' kwijt :lol
                              en ik denk dat wietforum veel meer bezoeken krijgt van politie, want als ze search gebruiken dan typen ze niet in jointjedraaien, en dat dit forum ook een beetje een frontje heeft op de begin pagina heb je niet meteen de hele forum lijst enz.

                              Comment

                              Bezig...
                              X