Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brussels dealer probeert cannabis te verkopen aan undercover

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Brussels dealer probeert cannabis te verkopen aan undercover

    Korting op 420shop
    Een Brusselse drugdealer heeft gisterennamiddag geprobeerd cannabis te verkopen aan een undercoveragent. De agent speelde het spel mee terwijl hij wachtte op collega's om de man op te pakken. Dat lukte uiteindelijk in de toiletten van een hamburgerrestaurant. De verkoper, een 21-jarige jongeman, stond al bij de politie bekend voor 57 verschillende feiten, zo meldt het Brusselse parket.

    In burgerParaplu
    Omdat de agent deed alsof hij de vraag niet begreep, haalde de dealer een paraplu boven en toonde daarin zijn voorraad cannabis. De dealer stelde daarop voor om de winkelgalerij in te gaan maar de agent verkoos een hamburgerrestaurant dat even verderop lag.

    Overmeesterd
    Daar nam hij de dealer mee naar de toiletten en toen de dealer hem een portie cannabis wilde verkopen, haalde de agent zijn politiekaart boven. De dealer probeerde nog te vluchten maar kon overmeesterd worden door collega's van de agent die in tussentijd waren opgeroepen.

    Gesignaleerd
    De verkoper bleek een 21-jarige jongeman die goed gekend was bij de politie. Hij had al in de gevangenis gezeten voor gelijkaardige feiten en stond gesignaleerd voor 57 feiten. (belga/tdb)

    Grtz

    #2
    Re: Brusselse dealer probeert cannabis te verkopen aan undercove

    57 feiten...
    Maar.. welke aap stapt er nou op een vreemde af met de vraag "hoeveel wil je?"
    Het is toch nog altijd een kleine minderheid van de bevolking die drugs gebruikt, of niet dan?
    You can refer to me as "Her Majesty"

    Comment


      #3
      Re: Brusselse dealer probeert cannabis te verkopen aan undercove

      Kleine minderheid zeg jij?

      Er zijn cijfers uit 2005 die stellen dat meer dan 55% van de 16-jarigen op die moment al van een joint hadden getrokken, en dat 20% van de 16-jarigen ook nog eens dagelijks blowt. Dat zijn serieuze cijfers en betekend een serieuze opmars! Niet te vergeten dat het cijfers zijn uit 2005, ik vraag me af hoe het nu gesteld is, het kan enkel gestegen zijn

      Greetz

      Comment


        #4
        Re: Brusselse dealer probeert cannabis te verkopen aan undercove

        mwah, misschien wat overdreven? 20% blowt elke dag? zal toch niet zo erg zijn? of wel?... hmmmm tsjah, nu weet ik het ook niet meer

        Comment


          #5
          Re: Brusselse dealer probeert cannabis te verkopen aan undercove

          Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y
          Kleine minderheid zeg jij?

          Er zijn cijfers uit 2005 die stellen dat meer dan 55% van de 16-jarigen op die moment al van een joint hadden getrokken, en dat 20% van de 16-jarigen ook nog eens dagelijks blowt. Dat zijn serieuze cijfers en betekent een serieuze opmars! Niet te vergeten dat het cijfers zijn uit 2005, ik vraag me af hoe het nu gesteld is, het kan enkel gestegen zijn

          Greetz
          Wij leerden vorig jaar (2007) in biologie dat het 15% of zo was van die leeftijdsgroep die ooit al een cannabis had gerookt. Trouwens.. Hoeveel 16-jarige agenten ken jij? Dat jongeren tegenwoordig meer experimenteren, is best wel mogelijk, maar bij volwassenen hoort er toch een stagnatie te zijn...

          EDIT: Een kwart van de leerlingen in het secundair onderwijs in Vlaanderen heeft ooit cannabis gebruikt. 10% is hier ook weer mee gestopt. Dit betekent dat 15% van de jongeren in het secundair onderwijs het laatste jaar cannabis gebruikte: 10% gebruikte zelden cannabis, 5% wekelijks/dagelijks.
          Het aantal regelmatige gebruikers is volgens de meest recente peilingen gedaald in vergelijking met de voorbije 2 jaren.

          Zo.. dat weten we dus ook weer
          You can refer to me as "Her Majesty"

          Comment


            #6
            Re: Brusselse dealer probeert cannabis te verkopen aan undercove

            http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...ma19062005_002

            Comment


              #7
              Re: Brusselse dealer probeert cannabis te verkopen aan undercove

              Ik heb m'n cijfers van gezondheid.be en uit m'n biologieboek van vorig jaar.
              Welke er nou kloppen... Geen idee Maar het lijkt me toch straf... De helft.
              Uit mijn klas (24 lln, 15 en 16j.) ben ik tot nu toe de enige die ooit gesmoord heeft.
              You can refer to me as "Her Majesty"

              Comment

              Bezig...
              X