Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

coffee shops per september dicht

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      Eerder op Rusland, je mag tegenwoordig geen fuck meer alles word door de mannen in leiding bepaalt...

      Comment


        #18
        mwuaah ik snap het wel. Maar ik weet niet of je nou echt het drugstoerisme er mee aanpakt. Wat ze nu doen is half werk leveren. want je verschuift het probleem en lost het niet op. straks zitten al die toeristen verder in het land dan de grens steden. tsjah en dan ?
        Daar ook de shops sluiten ? kortom gewoon een kut oplossing
        Ik ben lekker, Kusje er op ? (K)

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door westport View Post
          Je hebt gelijk breda, kijk eens naar de kankers en dodencijfers van alchohol, schandalig, hahaha het is maatschappelijk aanvaard dat men aan alchohol kan sterven enzo. krapuleus vind ik dat!

          Grtz

          met je eens... kan echt niet.. alcohol is veel slechter dan wiet, blijkt, omdat wiet nog een reinigende werking heeft op de longen ofzo...
          maarja een lekker jointje is voor mij net zo Nederlands als molens, dijken, tulpen, kaas en klompen
          "Got blunt? ... Got weed?"

          Comment


            #20
            idd ze schuiven het probleem enkel op, als de shops sluiten zal een meer druk op de andere gemeenten gelegd worden. moesten ze elke klant nu eens laten inscannen met hun identiteitskaart zodat de verkoop aan buitenlanders en minderjarigen onmogelijk is zou er al veel minder overlast zijn. ook de shops zelf laten kweken en een maximumprijs per gram opleggen zodat de criminele organisaties er geen winst meer op kunnen maken zou ook veel overlast weghalen.

            Comment


              #21

              Comment

              Bezig...
              X