Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis is 114 keer minder dodelijk dan alcohol

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabis is 114 keer minder dodelijk dan alcohol

    Korting op 420shop


    DRUGS Wetenschappers hebben ontdekt dat cannabis de veiligste drug ter wereld is, maar liefst 114 keer veiliger dan alcohol, dat zelfs de meest dodelijke drug is. De studie werd gepubliceerd in Scientific Reports.
    Bekijk het volledige onderzoek hier.

    bron hln

    http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezo...-alcohol.dhtml

    #2
    Re: Cannabis is 114 keer minder dodelijk dan alcohol

    Hoezo kan/is cannabis dodelijk? Dat is pure kwatsss

    En hier komt duidelijk het verschil naar boven tussen soft drugs en het verschil met hard drugs. In de tijd dat ik mee loop zijn er in het verleden wel eens berichten verschenen die werden uitgelegd als dood door cannabis. Maar als de patholooog anatoom erbij kwam bleek dit allerminst het geval.

    Er is nog nooit iemand dood gegaan aan het gebruik van enkel cannabis. En hoe wil je een over dosering krijgen van cannabis? Bv door 5 joint achter elkaar te roken
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


      #3
      Re: Cannabis is 114 keer minder dodelijk dan alcohol

      - naar het schijnt moet je jezelf oproken
      - wat ik bedoel is bvb , ik weegt 70 kilogram
      - dan moet ik voor een overdosis 70 kilogram
      - ooooohhhhHHHHH dat word roken
      - en sparen

      Comment


        #4
        Re: Cannabis is 114 keer minder dodelijk dan alcohol

        Als het wiet is die je zelf hebt gekweekt dan is het niet schadelijk , maar alles wat in de coffeeshop verkocht wordt zit rotzooi erop (glas,zand en chemische troep tegen spint en nog veel meer dingen...)

        Dus als je je longen schoon wilt houden rook geen coffeeshop wiet of straatwiet ga lekker zelf paar plantjes kweken dan weet je tenminste wat er in zit.

        Comment


          #5
          Re: Cannabis is 114 keer minder dodelijk dan alcohol

          Daarom zijn we nu bezig met ons eigen kweekje he hahaha

          Ja ik vind het wel interessant de maatschappij zou die sterke drank moeten verbieden inplaats van cannabis hier in belgie.
          Maar ja ze vinde er steeds wel iets op :s

          Comment


            #6
            Re: Cannabis is 114 keer minder dodelijk dan alcohol

            tword ies tijd dat ze inzien da het meer en hulp en wonder middel is dan ' the evil drug' die zulle ervan maken .
            zoals silas zegt het is niet dodelijk echt nie das onmogelijk ....
            ze zouden beter canna even legaal maken als en tomaat of blikje ice tea , maken ze er nog mooi centje op en de criminaliteit zal flink dalen !
            maarja met die nieuwe wet van 1 maart zal dat allemaal nog wel efe duren maar hopelijk magk dien dag nog mee maken ...
            daje hier in bels je plantekes mag kweken onder lamp of buiten om het even en lekker kan genieten op terrasje van nen dikke toeter .
            zonder scheef bekeken teworden ... of aan gehouden teworden... of gewoon voor je deur gefouieerd worde en effe mee mogen komen voor uit tekleden tot op de balls ...
            allemaal voor en beetje wiet ...

            blijkbaar doet zelfs de titel van het artikel hun nog niet eens inzien ...

            door wat voor zieligaards worden onze landjes toch geregeerd ...

            Comment


              #7
              Re: Cannabis is 114 keer minder dodelijk dan alcohol

              drink maar 50 euro alcohol van de slijterij volgende dag voel jij je niet blij
              rook maar 50 euro wiet van de shop volgende dag sta je lekker uitgerust op alsof er niks is gebeurt.

              Comment


                #8
                Re: Cannabis is 114 keer minder dodelijk dan alcohol

                Als ik 50 euro wiet van de shop op een avondje wegzuig lig ik wel 2 dagen in coma.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Cannabis is 114 keer minder dodelijk dan alcohol

                  Oorspronkelijk geplaatst door Mister Green View Post


                  DRUGS Wetenschappers hebben ontdekt dat cannabis de veiligste drug ter wereld is, maar liefst 114 keer veiliger dan alcohol, dat zelfs de meest dodelijke drug is. De studie werd gepubliceerd in Scientific Reports.
                  Daar klopt niets van. Natuurlijk is 1 graad Celsius niet 114 keer kouder is dan 114 graden Celsius.

                  Maar veel belangrijker is zoals de onderzoekers opmerken als een van hun belangrijkste vindingen dat de schaal niet klopt; die zou logaritmisch moeten zijn. Alcohol zal gauw 10.000 keer gevaarlijker dan cannabis zijn op basis van de Margin of Exposure, niet slechts 114 keer.

                  Comment

                  Bezig...
                  X