Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cees H: ' Teeven-deal mag openbaar'

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cees H: ' Teeven-deal mag openbaar'

    Korting op 420shop
    Drugsbaas Cees H. vindt het prima als de complete Teeven-deal openbaar wordt gemaakt. "Ik weet wat er is afgesproken."

    Dat zei H. vanavond in de uitzending van Nieuwsuur. "Ik heb niets te verbergen en er is geen tegenprestatie geleverd voor die 4,7 miljoen, zoals onterecht gesuggereerd is."
    Oud-staatssecretaris Fred Teeven sloot de deal in 2000. Destijds werkte hij als officier van justitie. Teeven mag momenteel geen details over de zaak spillen, omdat hij nog onder geheimhouding staat. "Maar van mij mag hij het zeggen", aldus Cees H, die overigens blij is met de deal. "Natuurlijk. De gemiddelde Nederlander zou er ook blij mee zijn."
    Het is voor het eerst dat H. een reactie geeft op de Teeven-deal, weet het ANP. "Dat doe ik omdat ik niet wil worden afgeschilderd als informant van justitie", verklaart H, "Dat wil ik uit de wereld hebben."
    Premier Rutte wil in het Kamerdebat nog niet reageren op de uitspraken van H. Wel noemt hij het gezegde "interessant en relevant", en zal hij het doorspelen aan de aanstaande minister van Veiligheid en Justitie.

    Bron: Pow
Bezig...
X