Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VN-petitie: mensenrecht boven drugswet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    VN-petitie: mensenrecht boven drugswet

    Korting op 420shop
    Volgend jaar vindt de VN General Assembly Special Session on Drugs (UNGASS) plaats en nu al slijpen de voorstanders van een liberaler drugsbeleid daarvoor de messen. Meer dan 100 pro-cannabis organisaties hebben een verklaring opgesteld en aan de VN overhandigd, met als centrale punt: hervorm de huidige wetten! Het is voor het eerst in twee decennia dat de Verenigde Naties weer eens lang en serieus in debat gaan over drugs, volgend jaar tijdens UNGASS. En denk nu niet dat het er toch allemaal niet toe doet, want het huidige verbod en de daaruit voortvloeiende War on Drugs zijn eigenlijk hoofdzakelijk gebaseerd op een VN drugsverdrag uit 1961!

    Verder lezen => KLIK.

    #2
    Re: VN-petitie: mensenrecht boven drugswet

    Ik krijg kippevel van Verenigde naties...Als je ziet met wat die allemaal mee bezig zijn....da stel ik mij toch de vraag of het eigenlijk wel veel uitmaakt al die petities. Wat doet VN buiten op de vingers tikken en zeggen hoe foei het is.......VN vertegenwoordigd toch maar alleen de lobbisten....als ze groen licht geven voor het legalizeren of reguleren, dan zal ik niet veschieten dat monsanto er erges voor tussen zit

    Comment

    Bezig...
    X