Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Medicinale cannabis deze zomer nog wettelijk verkrijgbaar (be)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Medicinale cannabis deze zomer nog wettelijk verkrijgbaar (be)

    Korting op 420shop
    Medicinale cannabis mag binnenkort in ons land verkocht en gebruikt worden. Minister van Volksgezondheid Maggie De Block (Open Vld) heeft het koninklijk besluit hiervoor ondertekend. De publicatie in het Belgisch Staatsblad is voor eind juni voorzien.

    Lees verder => KLIK

    #2
    Re: Medicinale cannabis deze zomer nog wettelijk verkrijgbaar (be)

    Ben verbaasd..
    - Fast Bud
    - Royal Dwarf Auto
    - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

    Comment


      #3
      Re: Medicinale cannabis deze zomer nog wettelijk verkrijgbaar (be)

      Heel mooi ! Ik hoop dat het 'laagdrempelig' geregeld gaat worden !
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #4
        Re: Medicinale cannabis deze zomer nog wettelijk verkrijgbaar (be)

        Stormloop verw8 bij de plaatselijke huisartsen

        Comment


          #5
          Re: Medicinale cannabis deze zomer nog wettelijk verkrijgbaar (be)

          Laagdrempelig gaat het allesbehalve zijn. Waarschijnlijk mag het alleen voorgeschreven worden bij heel zware ziektebeelden zoals MS, kanker en AIDS.
          Verwacht niet dat je hier mediwiet zoals in de VS gaat kunnen verkrijgen.
          Misschien op zijn hoogst granulaten, sprays en tincturen.
          Maar het is toch al een stap in de goeie richting. Een babystapje maar toch...

          Comment


            #6
            Re: Medicinale cannabis deze zomer nog wettelijk verkrijgbaar (be)

            het gaat toch al de goede richting uit .. maar elke dokter mag het voor schrijven? dus als je goede bad hebt met je huisarts kan je dan wel mischien zo'n voorschrift krijgen maar niet worden terugbetaald?
            "Weed is not a Drug,it's a plant,
            So i'm not a drugdealer,
            i'm a Florist"

            Comment


              #7
              Re: Medicinale cannabis deze zomer nog wettelijk verkrijgbaar (be)

              Het gaat enkel over die spray. Geen cannabis an sich. Dus ja. Plus die spray is wsl effectief een geneesmiddel. Niks voor recreatief gebruik.

              Comment


                #8
                Re: Medicinale cannabis deze zomer nog wettelijk verkrijgbaar (be)

                Comment


                  #9
                  Re: Medicinale cannabis deze zomer nog wettelijk verkrijgbaar (be)

                  Toch gaan er na een paar jaar meer mensen medicinale wiet mogen gaan gebruiken ni alleen die met ms, aids enzo..
                  Ook gwn nu al, is er een vriend van mij z'n vader, die al jaren met een doktersbriefje naar nederland mag gaan om x-aantal g. te kopen..
                  Voor zijn rugpijn!! Dus denk dat het met de jaren enorm versoepeld zal worden

                  Love die Maggie De Block

                  Comment


                    #10
                    Re: Medicinale cannabis deze zomer nog wettelijk verkrijgbaar (be)

                    Hahaha Mega Maggie
                    "Weed is not a Drug,it's a plant,
                    So i'm not a drugdealer,
                    i'm a Florist"

                    Comment


                      #11
                      Re: Medicinale cannabis deze zomer nog wettelijk verkrijgbaar (be)

                      Na verloop van tijd gaat echte wiet ook mogen voorgeschreven worden denk ik hoor, vraag me af of je dan geen legale grower kan worden

                      Comment


                        #12
                        Re: Medicinale cannabis deze zomer nog wettelijk verkrijgbaar (be)

                        Dat denk ik ook.. Alleen zal zal er net strenger op gecontroleerd worden in Belgie mijn gedacht!! xD (growers)

                        Op een bepaald ogenblik ga je je wiet gwn moeten gaan kopen in van die speciale shops.. Geleid door the gouvernement
                        Zodat ze er de max op kunnen verdienen.. (eigelijk wat er ook in Nederland gebeurd) zoveel % voor de overheid =)
                        Nu ja,, zolang het erdoor komt is het goed I'm happy ^^

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14

                            Comment

                            Bezig...
                            X