Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de cannachopper

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    de cannachopper

    Korting op 420shop
    Attached Files

    #2
    heey ik heb ook zo'n ding maar dan zit er een camera onder en een mechaniek om shit mee te droppen maaruh,,,

    leuk speelgoed hebben ze weer gekregen maaruh zeer zeker overtreden ze zo de wet WEL,

    met die dingen mag je alleen op bepaalde vastgelegde tijden op een daarvoor bestemd terrein vliegen, bijv een rc vliegclub

    toen ik even achter op het dakterras ging vliegen had ik na 10 min een bekeuring voor geluidsoverlast

    groet

    Comment


      #3
      Amai wat een james bond achtige capriolen dat ze uithalen in het noorden, hun opsporingstrukjes beginnen echt lagwekkend te worden.

      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Hhaha weedlover, alles wat boven mijn huis tjoerelt knal ik naar beneden.

          Grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            kvraag mij af welk kaliber het beste is, iemand een idee? Iemand die ook weet waar het te halen?

            Trouwens, die chopper kan dus ook weten of da ge ant smoren zijd of ni?
            Das toch ook zever, want seffens wordt je opgepakt voor kweken terwijl je gewoon aant paffen was, domdomdom

            grtz

            Comment


              #7
              Okay, dan zal die toch moeten uitgerust zijn met kogelvrij metaal want Jona staat vanaf nu paraat met z'n 410 .
              Alles boven dat kaliber moet voldoende zijn om die uit de lucht te halen .
              En als het iets verder moet dan haal ik m'n sniper wel uit de kast .
              Een aprilgrap zal het wel niet zijn al lijkt het me vrij nutteloos, kgeloof niet in dat soort dingen. Tegen dat ze wat geur hebben heb je die al lang opgemerkt en ligt die al in stukjes

              Comment


                #8
                http://www.megagadgets.nl/nl/product...auncher-p-480/



                nee deze moet wel voldoende zijn

                groet

                Comment


                  #9
                  Sjeezes, welk type van mini-gun is dat?
                  Ik schat daar toch wel 100kogel per seconde in, wat een joekel
                  Wat moet dat ding kosten? Zet ik er gelijk zo eentje op me dak . Kunnen ze maar beter wegblijven met hun heli en rookdetector of ze worde direct teruggeschoten van waar ze komen

                  Comment


                    #10
                    ikke hebben, ikke hebben!!!!!

                    Comment


                      #11
                      da is gewoon voor door ramen van een andere verdieping binnen te kunnen gleuren en da mag nie gotverdome! moesten ze enkel maar willen snuffelen kunnen ze even goe een lange uitschuifbare stok gebruiken me daar da snuffelspel op

                      Comment


                        #12
                        lijkt me eerlijk gezegd nog steed inbreuk , want ook al gaan ze pand niet binnen ze zijn ongewenst op je terrein he en dat mag ook nog steeds niet

                        Comment


                          #13
                          kdenk da een deftig advocaat daar tamelijk gemakkelijk brandhout van kan maken van een beschuldiging gebaseerd op zo'n ontdekking

                          grtz

                          Comment


                            #14
                            Wat gaat een advocaat daartegen doen? De politie weet goed genoeg dat niemand daarvoor een advocaat zal inhuren, of het nu mag of niet, ze doen het toch. Dat is met nog een heleboel zaken zo, wet is geen wet meer. Ze kiezen maar wat ze doen heb ik zo de indruk de laatste tijd. Als ik kijk hier in Brussel wat ze allemaal uitsteken die smurfen heb ik er heel sterk m'n eigen idee van. Die schandalen van verscheidene korpsen onlangs bevestigen enkel maar mijn gevoel. Dat ze ook heel wat goede dingen doen dat staat vast maar ze falen op evenveel gebieden hoor...

                            Comment


                              #15
                              Het moet niet gekker worden mocht dit waar zijn.. ik zal alvast mijn luchtbuks laden en wat stenen klaarleggen..
                              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                              Comment

                              Bezig...
                              X