Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Europese wetenschappers isoleren bestanddeel THC dat tumoren krimpt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Europese wetenschappers isoleren bestanddeel THC dat tumoren krimpt

    Korting op 420shop
    ZapLog.
    http://zaplog.nl/zaplog/article/euro...tumoren_krimpt
    Baas in eigen brein.

    #2
    Re: Europese wetenschappers isoleren bestanddeel THC dat tumoren krimpt

    Wauw helemaal super! waar wiet allemaal niet goed voor is!!

    Comment


      #3
      Re: Europese wetenschappers isoleren bestanddeel THC dat tumoren krimpt

      Hier het volledige artikel: http://www.ninefornews.nl/doorbraak-...-doet-krimpen/

      In 2014 bleek uit een studie dat THC in samenwerking met cannabidiol (CBD) de tumorgroei van een agressieve soort hersenkanker kan terugdringen bij muizen. Onderzoekers onder leiding van dr. Wai Lui van de Universiteit van Londen ontdekten dat kleine hoeveelheden THC in staat waren om hersentumoren bij muizen te doen krimpendeed onderzoek naar de werking van THC op de hersenen van muizen. Volgens McCormick is het zeker mogelijk om de THC-werking te splitsen.
      Nog steeds onderzoek op muizen... Ik ben benieuwd hoeveel geld er voor dit soort onderzoek beschikbaar is. Zou het KWF Kankerbestrijding hier ook interesse naar hebben of rust er toch nog eens soort van taboe op?
      Via google vind ik er niets over, alleen reacties op hun FB pagina.
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Europese wetenschappers isoleren bestanddeel THC dat tumoren krimpt

        ...Hoe fijn zou het zijn als er een versie van cannabis op de markt zou komen die tumoren bestrijdt en tegelijkertijd de gebruiker niet stoned maakt...
        "Soms vinden er interviews plaats met de aanvrager"......SOMS ? Hoezo soms ?
        Men zet vooral in op de oude methoden zoals chemo en foldertjes over preventie.
        Echt baanbrekend nieuw onderzoek hoor ik niet zoveel over uit die richting helaas.
        Ik heb mijn hoop vooral gevestigd op Amerika waar de resultaten sneller en beter lijken.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X