Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

This is the END...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    This is the END...

    Korting op 420shop
    Warmtefoto's van daken tonen ook weedplantages


    De politie van de zone GAOZ gaat na of er een wettelijk kader bestaat om de onlangs gemaakte warmtebeelden van woningen en gebouwen in Genk te gebruiken voor het opsporen van weedplantages. Dat staat vandaag in Het Belang van Limburg.

    In Nederland is het al wettelijk geregeld om thermografische opnames vanuit de lucht te gebruiken om illegale plantages te zoeken.

    1.200 opnames

    #2
    Zolang gij 1 lamp hebt hangen hebde niks te vrezen. Camera's registreren warmte, geen licht. 1 lamp kan evengoed uw fornuis zijn. Hebde er 20 hangen dan worde gepakt. Das trouwens ook gemakkelijk te zien aan uw electriciteitsverbruik. Ik maak mij geen zorgen.
    Dacht da we hier trouwens een hobbyforum waren, dan is er zeker geen reden tot paniek.

    Comment


      #3
      ach ja, kdenk dat het antwoord van de grote kwekers hierop zal zijn dat ze nu misschien eerder tl lampen en spaarlampen gaan gebruiken, gezien het feit die veel minder warmte geven

      grtz

      Comment


        #4
        achja niks nieuws onder de zon he. als je alles heel goed isoleert of bvb loden plaat boven op je kas legt heb je al grote buffer e, zen ze niks van die warmte, middeltjes genoeg om dit te verhelpen

        Comment


          #5
          Nog nie gehoord van anti-detectiefolie toch?
          Een paar lampkes kan je er gerust mee verdoezelen hoor, indien juist aangebracht....
          -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

          Comment


            #6
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              #7
              hopelijk evolueert de led technologie snel dat we kunnen overschakelen op led!

              Comment


                #8
                De dief blijft altijd slimmer dan de sleutelmaker

                Comment


                  #9
                  ANTI-DETECTIEFOLIE dit lijkt me gesloten topic
                  wist dat ze in belgie achter liepen maar zo erg
                  bestaat ok pas een tijdje hoor
                  Stoney door het leven, of het moet zijn dat je wat beters als THC kunt geven !
                  Love is my religion ! Soldaat van de liefde.

                  Comment


                    #10
                    Ik had gisteren nog gelezen dat ze het niet mochten gebruiken om cannabisplantages mee op te sporen. Omdat met deze techniek niet duidelijk kan gezien worden wat er in een huis staat en waardoor er warmteverlies ontstaat.

                    De reacties over het opsporen van cannabisplantages vondt men belachelijk. Je kan moeilijk alle huizen waar er warmteverlies is een huiszoeking doen krijgen om te zien of er dan wel of niet cannabis aanwezig is.

                    Ik kon het artiekel ondertussen nergens meer terugvinden. Misschien zijn ze weeral verandert van gedacht. Belgische politiekers zijn relatief wisselvallig gezien hun onstabiele verstandhouding en de journalisten volgen hen. Het kan dus best zijn dat ze tussen gisteren en vandaag op een abstracte warmtevlek zijn gevallen waarin ze toch een cannabisplantage hebben gezien, dus is het artiekel snel verdwenen van internet. Misschien niet goed genoeg gezocht. Nu zie ik het niet zitten om te zoeken achter die verloren tekst zoals de flikken zoeken naar cannabisplantages.

                    Ah ... moesten er geen flikken meer zijn wie zouden we nog kunnen uitlachen?

                    Comment


                      #11
                      Ik vind het raar meestal als het warm is op zolder gaan ze niet zomaar invallen.......ze kijken eerst naar je energie rekening daar nog bij waarschijnlijk.............Hoe vaak slapen er geen mensen op zolder?
                      NLX outdoor kweek 2011
                      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                      Comment


                        #12
                        Re: This is the END...

                        Ik zou me niet te druk maken, ze gaan hun gang maar...

                        Ik ben er klaar voor

                        Veel gestelde vragen over het forum

                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #13
                          Re: This is the END...

                          hahaha JointjeJD woon in een groot huis en kweek op begaande vloer ben er klaar voor

                          Comment

                          Bezig...
                          X