Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drugsdealen op de lagere school

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Drugsdealen op de lagere school

    Korting op 420shop
    Jongens van 9 en 10 dealen drugs op lagere school
    De politie heeft veertien zakjes marihuana in beslag genomen in een lagere school in Philadelphia. De dealers bleken 9 en 10 jaar te zijn. Dat meldt het persagentschap AP. Volgens de politie verkocht een jongetje een dosis wiet voor 2 dollar en gaf een ander zakje gratis weg. Wellicht om aan 'klantenwerving' te doen. De twee jongens zijn ter beschikking van de jeugdrechter geplaatst.

    ben benieuwd welke mafkees ze die zakjes heeft gegeven
    Vooral deze zin vind ik raar:

    Wellicht om aan 'klantenwerving' te doen
    Toen ik op de basisschool zat verkocht ik eerder snoep of flippo's |
    Je gaat me niet vertellen dat dit dagelijkse kost was voor die jongens...

    rare jongens die Amerikanen
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Only in America
    STAY HIGH - STAY FREE

    Comment


      #3
      te gek voor woorden dit achja hoe strenger je erteggen bent hoe zottere zaken je ermee meemaakt he

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje View Post
          Only in America
          Want Amerika heeft natuurlijk ook niet wat meer inwoners dan een ander land he, daar zal het vast niet aan liggen. Relatief gezien valt het wel mee in Amerika, maar dat vinden jullie natuurlijk niet leuk om te horen.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door MarcoPM View Post
            Want Amerika heeft natuurlijk ook niet wat meer inwoners dan een ander land he, daar zal het vast niet aan liggen. Relatief gezien valt het wel mee in Amerika, maar dat vinden jullie natuurlijk niet leuk om te horen.
            China en India hebben allebei meer dan een miljard inwoners, daar hoor je nooit dit soort verhalen vandaan komen. Amerika heeft rond de 320 miljoen inwoners, waarvan dr 3,2 miljoen (1%, dat is heel veel) in de gevangenis zitten, zegt toch wel iets over Amerika volgens mij.
            Last edited by gangstertje; 3 April 2009, 17:39.
            STAY HIGH - STAY FREE

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje View Post
              China en India hebben allebei meer dan een miljard inwoners, daar hoor je nooit dit soort verhalen vandaan komen. Amerika heeft rond de 320 miljoen inwoners, waarvan dr 3,2 miljoen (1%, dat is heel veel) in de gevangenis zitten, zegt toch wel iets over Amerika volgens mij.
              Nou krijgen we natuurlijk ook heel veel nieuws uit india en china.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Robba View Post
                Nou krijgen we natuurlijk ook heel veel nieuws uit india en china.
                Tuurlijk, maar geen 9 jarige jochies die wiet verkopen op de basisschool. 9 jarige jochies in china leren kung fu en 9 jarige jochies in india vechten met cobra`s.
                STAY HIGH - STAY FREE

                Comment


                  #9
                  Tuurlijk , blijf in die waan .
                  Ik ben wel is in India op vakantie geweest daar snuiven die aepjes meer lijm als in brazilie bijv.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Robba View Post
                    Tuurlijk , blijf in die waan .
                    Ik ben wel is in India op vakantie geweest daar snuiven die aepjes meer lijm als in brazilie bijv.
                    onwetendheid is zalig
                    STAY HIGH - STAY FREE

                    Comment


                      #11
                      Geluk ermee

                      Grtz.

                      Comment


                        #12
                        Ik weid het aan de economische crisis.

                        Als ze alle drugs nu legaal zouden maken zou dat de economie stimuleren en het zou de criminaliteit grotendeels stoppen?

                        Comment


                          #13
                          Wat is hier zo extreem apart aan? :O

                          Ook in nederland gebeurd het vaak zat dat kleine kinderen dealen, alleen komt het dan niet in het nieuws omdat lokale politie en ouders de kinderen niet gelijk een stempel willen geven.

                          Voor de mensen die roepen "Only in America", die moeten eens goed op het landelijk nieuws letten, en dan bedoel ik niet hart van nederland -_-

                          Nederland word al jaren afgeschildert als klein amerika en geloof me, das niet zonder reden

                          EDIT: @gangstertje, 9 a 10 is erg jong, maar heb hier regelmatig de politie op het schoolplein van de basischool gezien om kleine jochies eens goed uit te horen waar ze die vreemde zakjes toch vandaan haalden.... Misschien dat mijn woonlokatie er iets mee te maken heeft, maar ook in mn vorige woonplaats was gebruik en handel vanaf 11/12 geen hoge uitzondering
                          Last edited by Mr_3ppozz; 3 April 2009, 20:39.
                          sigpic
                          Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                          Comment


                            #14
                            Hart van Nederland? alsjeblieft die crap kijk ik echt niet, ik kijk gewoon het nieuws (Nederland 1, 8 uur journaal), maar ik heb echt nog nooit gehoord van kinderen van 9 en 10 die al dealen.
                            STAY HIGH - STAY FREE

                            Comment


                              #15
                              Dat gebeurt hier zeker wel, er zijn hier ook 9-10-11 jarigen die al verslaafd zijn aan harddrugs. 3/4 van zulke incidenten halen het nieuws niet eens.

                              Je kan het eigenlijk zo gek niet bedenken of het gebeurt wel ergens, snotneuzen die vrouwen aanranden of verkrachten, joyriden volgens mij zag ik laatst een jochie van 10 in een programma met een pistool opzak omdat ie zijn buurt niet veilig vond, dat ging over jonge criminelen dus dealen lijkt me geen uitzondering...

                              Peace

                              Comment

                              Bezig...
                              X