Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wiet kwekerij opgerold

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wiet kwekerij opgerold

    Korting op 420shop
    Hennepkwekerij in Doesburg opgerold


    07-04-2009 14:34 | Regioredactie
    DOESBURG - De politie in Doesburg heeft maandag in een woning een hennepkwekerij opgerold. De 33-jarige bewoner van het pand werd daarbij aangehouden. In twee kamers van de woning troffen agenten in totaal 660 hennepplanten aan. De elektriciteit, benodigd voor het in bedrijf houden van de kwekerij, bleek illegaal te worden afgetapt.
    De politie kwam de hennepkwekerij op het spoor na onder meer anonieme tips. De planten en kwekerijapparatuur zijn in beslag genomen en vernietigd.
    De politie schat de opbrengst van de kwekerij op ruim 123.000 euro. De aangehouden Doesburger is na verhoor vrijgelaten in afwachting van een beslissing van justitie.

    bron:http://www.refdag.nl/artikel/1403020...+opgerold.html

    #2
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: wiet kwekerij opgerold

      6 euro de gram is wel erg ruim gerekend, misschien was het speciale haze ofzo.

      Het is maar net hoe je het bekijkt, is 123.000 euro de straatwaarde ? en waar dan ?
      Ik vind de schatting die meestal in het nieuws staat niet echt betrouwbaar.

      Maar toch blijft het een flinke berg
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: wiet kwekerij opgerold

        ouw dat is zeer lulig veel money maar volgens mij kan hij er meer gram van afhalen dan 31 per plant

        Comment


          #5
          Re: wiet kwekerij opgerold

          zijn fout is gewoonweg dat er iemand weet dat hij wiet kweekt den dwazen. Tis nu gelijk hoeveel of wa da moe je echt ni a iedereen gaan vertellen g. juist of juist

          grtz when shit happens

          Comment


            #6
            Re: wiet kwekerij opgerold

            die bedragen die de politie zeg is altijd teveel

            dure weed soorten zijn max 5 euro per gram verkoop

            mindere soorten zitten rond de 3,50 per gram

            politie rekent altijd 2 a 3 kweken
            2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
            http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

            Comment


              #7
              Re: wiet kwekerij opgerold

              wa bedoel ge me politie rekend altijd 2 a 3 weken? in die tijd kun ge toch geen kweekje afronden?

              Comment


                #8
                Re: wiet kwekerij opgerold

                Kweken, dus dat er 2 of 3 keer is geoogst.

                Comment


                  #9
                  Re: wiet kwekerij opgerold

                  ze kijken tog naar je filter enzo of heb ik het fout want daarom is het niet slim om tweedehands spullen te kopen.
                  Mij is uitgelegt dat je elke jaar dingen moet vervangen filter lamp enzo

                  Comment


                    #10
                    Re: wiet kwekerij opgerold

                    ik dacht dat je je lamp toch 3 a4 oogten kan houden dan nog es gebruiken voor groei en dan nieuwe lamp voor bloei. verbeter mij dat ik mis ben want zo doe ik het.

                    laat me weten grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: wiet kwekerij opgerold

                      ja die 3 a4 oogste klopt zeker daarna is kwaliteit minder van de lamp

                      Comment

                      Bezig...
                      X