Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Roken tijdens huwelijksnacht geen goed idee

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Roken tijdens huwelijksnacht geen goed idee

    Korting op 420shop
    Een Italiaanse heeft na een juridische strijd van tien jaar eindelijk haar echtscheiding bekomen. Al tijdens de huwelijksnacht liep het mis: de conservatieve vrouw kon niet verkroppen dat haar kersverse echtgenoot een joint opstak in bed en wees hem daarom de deur. Pas nu, tien jaar later, heeft de rechtbank van Salerno hun huwelijk ook daadwerkelijk geannuleerd. De vrouw vertelde aan de rechter dat ze geschokt was door zijn cannabisgebruik. Tevoren had hij immers altijd beweerd dat hij nog nooit drugs aangeraakt had. Een overduidelijke leugen, en daarom kreeg ze nu - na eindeloos juridisch gekissebis - gelijk. "De vrouw groeide op in een zeer conservatieve familie en verlangde enkel maar dat haar man eerlijk tegen haar was", motiveert rechter Angelo Rossi zijn vonnis.

    Grtz

    #2
    Re: Roken tijdens huwelijksnacht geen goed idee

    persoonlijk vind ik, in een relatie lieg je niet tegen elkaar(ok het leugentje om bestwil) maar zulke dingen verzwijg je niet, als je open naar elkaar bent versterkt dat alleen maar een relatie.
    waarom zouden we het dan niet doen?

    grtz
    a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

    Comment


      #3
      Re: Roken tijdens huwelijksnacht geen goed idee

      Kweker raakt wiet en huwelijk kwijt

      LELYSTAD - R.D. (61) uit Den Helder maakte een wietplantage van zijn tweede huis in Lelystad.

      Zijn vrouw was daar niet van gecharmeerd en wees hem de deur. "Ik heb helemaal niets meer."

      Hij begon in maart 2006 met de plantage aan de Oudaen en tapte daar illegaal stroom voor af. Op 13 december 2006 ontmantelde de politie de kwekerij, nadat zij een anonieme tip had gekregen. Toen D.'s praktijken aan het licht kwamen, wilde zijn vrouw niks meer met hem te maken hebben. "We waren 23 jaar samen. Dit is echt een bijzonder grote straf voor mij."

      Geldnood noopte hem om 283 wietplantjes te laten groeien. Dat kwam onder meer doordat het fout ging met zijn eigen zaak. Maar zijn uitstapje naar het kwekersvak leverde hem niets op. "Het was een bijzonder stomme zet van mij. Het heeft me alleen maar geld gekost."

      Het kostte hem ook zijn bedrijf, zijn huwelijk. En hij moest zijn Lelystadse woning verkopen. Hij woont nu bij vrienden. En hij heeft bovendien nog steeds schulden.

      Daar komt een rekening bovenop. D. moet van de politierechter in Lelystad bijna 5.000 euro aan de staat overmaken: de winst van zijn wietplantage. Justitie had berekend dat hij er ruim 45.000 euro aan had overgehouden.

      Zijn advocaat kwam echter uit op 10.000 euro verlies. D. zou dus geen cent hebben overgehouden aan de plantjes.

      De openbaar aanklager vond tweehonderd uur werkstraf op zijn plaats. De rechter legde deze straf op, maar vijftig van de tweehonderd uren zijn voorwaardelijk.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Roken tijdens huwelijksnacht geen goed idee

        Aardige openbare aanklager

        Een beetje medeleven kan geen kwaad tog
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment

        Bezig...
        X