Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

    Alcohol harddrugs maken beter van niet. Nog meer criminaliteit, werkte in Amerika ook niet.
    Als ze op de achterdeur ook belasting gaan heffen, wordt schopweed helemaal onbetaalbaar.
    5 buitenplanten legaliseren zou fijn zijn.
    Thc percentages wordt lastig verhaal. Zullen er ooit zaden komen met een keurmerk van de overheid.
    Criminelen zullen er altijd zijn. T is niet simpel zeg.
    sigpic it is just a flower

    Comment


      #32
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

      Comment


        #33
        Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

        Waarom zou je dat gaan doen? Wat niet weet, niet deert.

        Comment


          #34
          Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

          Dat bedoel ik dus Beowulf, laat de regering maar kloten dan doen wij lekker ons ding.
          Al die regels die bij zo een beleid komen kijken.
          Ik word er al moe van als ik er aan denk.



          I like it!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

          Comment


            #35
            Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

            the FDA is made by the pharma-industry in the early 20's to regulate their toxins euh products
            levensgevaarlijk in bepaalde domeinen als je afgaat op amerikaanse reguliering
            link
            http://www.cbc.ca/radio/undertheinfl...nger-1.2801820

            Comment


              #36
              Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

              Wat ik erg vind is dat in sommige staten van het 'conservative' Amerika er al een beter beleid is dan hier. In sommige staten is wiet al gelegaliseerd. Ze hebben ons daar gewoon al ingehaald met ons gedoogd beleid.

              Comment


                #37
                Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                Oorspronkelijk geplaatst door KeesKeesKees View Post
                Wat ik erg vind is dat in sommige staten van het 'conservative' Amerika er al een beter beleid is dan hier. In sommige staten is wiet al gelegaliseerd. Ze hebben ons daar gewoon al ingehaald met ons gedoogd beleid.
                Met dank aan Steur die nog steeds gelooft dat je van wiet roken dood gaat. Hoe doe je dat dan? Je verslikken in een space-koekje??? Dat hij met zijn hoofd ergens anders is dan hier op aarde hebben we nu allemaal wel door.

                Ik vervloek de mensen die nog steeds op de VVD en hun vuile leugens durven te stemmen.

                Comment


                  #38
                  Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                  Oorspronkelijk geplaatst door wessos309 View Post
                  Met dank aan Steur die nog steeds gelooft dat je van wiet roken dood gaat. Hoe doe je dat dan? Je verslikken in een space-koekje??? Dat hij met zijn hoofd ergens anders is dan hier op aarde hebben we nu allemaal wel door.
                  Whaha wat een kneus,,

                  Maar ik maak me ook wel zorgen over dat wij achter lopen.. Zeker over dit topic..
                  Probeer je eens in te leven in het plantje!

                  - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                  Comment


                    #39
                    Ad usum proprium!

                    Comment


                      #40
                      Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                      Oorspronkelijk geplaatst door B2N View Post
                      the FDA is made by the pharma-industry in the early 20's to regulate their toxins euh products
                      levensgevaarlijk in bepaalde domeinen als je afgaat op amerikaanse reguliering
                      Toevallig gisteren nog DDT voorbij zien komen in deze podcast. Blijkt toch niet zo gevaarlijk te zijn...
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #41
                        Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                        @Jointjedraaien, kunnen we niet via het forum, mail namens forum, de politiek de juiste informatie geven omtrent thc, cbd en terpenen? Is maar een suggestie...
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          #42
                          Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                          Ik denk dat deze informatie beter vanuit de wetenschappelijke hoek kan komen, dan een internet forum.
                          Daarnaast vermoed ik dat het niet veel zal uithalen. Mijn vertrouwen in politici is met de jaren afgenomen tot aan het nulpunt .
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            #43
                            Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                            Ik denk dat wij prima in staat zijn om wetenschappelijke stukken te vertalen naar hapklare brokken voor politici zodat zij het ook kunnen snappen. Maar zoals gezegd het was maar een suggestie...
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              #44
                              Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                              Die info is er toch al jaren? Het is niet dat de wetenschap niet ver genoeg staat. Maar het is zoals evolutie uitleggen aan een creationist. Als je het ni wil zien... Is wachten op andere tijden.

                              Comment


                                #45
                                Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                                Denk dat wij als forum beter af zijn, als wij zo weinig mogelijk op hun radar komen, voor je het weet, gaan ze weer gekke dingen in hun hoofd halen.

                                Zo makkelijk (en misschien wel vrij snel) dat het legaal kan worden, zo hard kan het ook ineens bestraft worden met levenslange gevangenis straffen in de juiste omstandigheden.

                                Wij als cannabis culturisten, moeten juist met keiharde bewijzen komen, dat is hoe hun systeem werkt, ik sluit me aan bij JD over de wetenschappelijke onderzoeken.
                                (Tevens hebben deze onderzoeken ons ook al veel informatie opgeleverd, die nu ook weer hier onder ons rond gaat...)


                                Mijn vertrouwen in de politiek is voorbij het nulpunt gedaald! En heb stiekem vigilante gevoelens naar die gasten in Denhaag, maar ja als ik die vreknipte criminelen aan zou pakken... Dan zouden de gevolgen voor mij als persoon niet te overzien zijn,, gok ik zo.. Dus doe het niet, 5 november ( REMEMBER REMEMBER..) is er een Anonymous march, in Eindhoven en Amsterdam,, dan maar daar weer op los gaan. Onder het mom van: Voel ik mij ten minste niet geheel kansloos. En misschien staan we inderdaad samen sterk(er)..!
                                Probeer je eens in te leven in het plantje!

                                - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                                Comment

                                Bezig...
                                X