Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VVD'ers verklaren oorlog aan gedoogbeleid: Reguleer wietteelt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: VVD'ers verklaren oorlog aan gedoogbeleid: Reguleer wietteelt

    Het zou net zo vrij moeten worden als aardappels kweken. En enkel de rare/gevaarlijke constructies op bijv. zolderkamers en het jatten van stroom hard blijven aanpakken.

    Comment


      #17
      Re: VVD'ers verklaren oorlog aan gedoogbeleid: Reguleer wietteelt

      Hoi LR2, mooi gesproken en waarschijnlijk spreek je voor meer mensen hier.
      Maar als ik naar mijzelf kijk, dan moet ik toch zeggen dat ik blij ben dat ik toch enige beweging zie in cannabis land, dat er toch steeds meer signalen naar voren komen dat het zo niet langer kan.

      Cannabis hoort niet onder de noemer alcohol en nicotine(ik noem bewust geen tabak) en ik heb zelf 2 jaar geleden alcohol vaarwel gezegd en cannabis omarmt.
      Dat gaf een hele verbetering voor mijzelf persoonlijk, maar ik zie duidelijk dat veel mensen/sheeple nog steeds denken dat je 1 of andere junk/verslaafde bent (ik houd het daarom aardig verborgen met 1 jointje in de week achter in de tuin) en dat zou toch echt wel eens mogen veranderen!
      Want diezelfde mensen tikken dagelijks een halve krat bier weg en denken dat dat wel ok is!

      Comment


        #18
        Re: VVD'ers verklaren oorlog aan gedoogbeleid: Reguleer wietteelt

        In dat geval kan ik ook vragen waarom deze overheid mijn vader heeft "enabled" om een alcoholist te worden en zijn kinderen te slaan. Hij sloeg door deuren heen, greep je bij je keel als het hem niet zinde, sloeg met spullen als zijn handen pijn deden van het slaan. Altijd aan t zuipen. Zonder de alcohol had ie waarschijnlijk niet zo aggresief geweest als dat ie toen was. Maar ja zoals ik al zei, eigen verantwoording is het uiteindelijk...
        Last edited by wessos309; 12 November 2016, 11:45.

        Comment

        Bezig...
        X