Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foute shit, vanavond 4 januari op tv!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Foute shit, vanavond 4 januari op tv!

    Geef coffeeshops de mogenlijkheid hun eigen spul te verbouwen en je maakt al n kwaliteitsslag van jewelste..
    Maar ja, die geheime achterdeur eh..
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


      #32
      Re: Foute shit, vanavond 4 januari op tv!

      Tuurlijk. Doet er eentje open Haze smoker, ik zou voor u rap een scrog bij steken Lijkt mij een win-win situatie. Thuiskwekers recupereren hun onkosten, de shop kan kwaliteit voorzien. Nu ga je er altijd vanuit dat broodkwekers naar het geld kijken, dat kan gemakkelijk ook anders.

      Vraag mij af hoelang het daar nog duurt. Ofwel regel je het deftig, ofwel sluit je de shops. Shops open houden en dan jagen op diegenen die ze voorzien van waar, tsja. Kan enkel bij jullie

      Comment


        #33
        Re: Foute shit, vanavond 4 januari op tv!

        Tjah das NL..
        Leg mij ns uit hoe je met een rookverbod in de horeca kan smoren in n shop..

        Dit land is schizofreen op zo'n beetje elk gebied.
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


          #34
          Re: Foute shit, vanavond 4 januari op tv!

          Er moet iemand daar is het voortouw nemen. Waarom kweken ze hun wiet niet zelf? Als er zo'n aantal veroordeeld worden hoeft er maar 1 rechter op te staan. Die zijn dat toch ook beu?

          Comment


            #35
            Re: Foute shit, vanavond 4 januari op tv!

            Tjah dat snap ik ook niet, dan kan je pas echt gortig zieke winsten maken..

            Daar hopen ze op dat dat gaat mogen en dat zal in sommige gevallen best gebeuren maar het meerendeel wil niks met de achterdeur te maken hebben. Mocht het directe verband tussen shop en kweek aangetoond worden kunnen ze gelijk sluiten..

            Sowieso is de passie die je hier op t forum vind bij de gemiddelde gebruiker/kweker helemaal niet te bekennen. Als je curen zegt valt t gemiddelde gesprek al dood uit onvermogen..

            Stelletje freaks hier die de wekker zetten voor n mooie foto. Heel tof juist maar zeker geen gemeengoed in cannabisland.

            Sad but true.
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment

            Bezig...
            X