Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stedin met slimme sofware?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stedin met slimme sofware?!

    Korting op 420shop
    http://www.rollingstoned.nl/stedin-j...imme-software/
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    #2
    Re: Stedin met slimme sofware?!

    Dat is niet zo fraai zeg,

    Comment


      #3
      Re: Stedin met slimme sofware?!

      En hoe willen ze dat gaan doen met aquarianen? Ik denk dat je bij een redelijk aquarium ook richting de 1500 tot 2000 watt zit met enigszins vergelijkbare licht schema's.


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

      Comment


        #4
        Re: Stedin met slimme sofware?!

        Een redelijk aquarium... Een bak van 1000 liter zit nog lang niet aan zo'n verbruik en wsl trekt de verwarming geen piekstroom. Als het maar tot op een straat nauwkeurig is dan krijgen ze je wsl nog niet gevonden met 1 lamp.

        Comment


          #5
          Re: Stedin met slimme sofware?!

          NSB praktijken.
          Ad usum proprium!

          Comment


            #6
            Re: Stedin met slimme sofware?!

            Waarom? Hoeveel verlies lijdt zo'n bedrijf aan elektriciteit die wordt afgetapt? Tuurlijk gaan ze daar dan iets op vinden. Zolang je betaalt gaan ze u ni komen zoeken.

            Comment


              #7
              Re: Stedin met slimme sofware?!

              Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
              Waarom? Hoeveel verlies lijdt zo'n bedrijf aan elektriciteit die wordt afgetapt? Tuurlijk gaan ze daar dan iets op vinden. Zolang je betaalt gaan ze u ni komen zoeken.
              Als het dusdanig wordt gebruikt voor het opsporen van personen die elektriciteit illegaal afnemen van het net, dan heb ik daar absoluut geen moeite mee!

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
              Ad usum proprium!

              Comment


                #8
                Re: Stedin met slimme sofware?!

                Het gaat niet om het wattage zoals in vele andere topics over de slimme meter is te lezen.


                !(◎_◎)
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Stedin met slimme sofware?!

                  Waar dan wel op?

                  20/6
                  18/6
                  12/12
                  Piekspanningen...
                  Ad usum proprium!

                  Comment


                    #10
                    Re: Stedin met slimme sofware?!

                    Dan gaan ze hun werk nog hebben aan alle aquarianen in ons land mij lijkt het het weer een wassen neus verhaal!

                    Comment


                      #11
                      Re: Stedin met slimme sofware?!

                      Je hebt al een flink aquarium wil je meer dan 150-200 watt
                      verwarming nodig hebben, en die zullen ook zelden allemaal
                      precies op dezelfde tijd af en aanspringen, maar voortdurend 24/7!
                      Toch nog heel iets anders lijkt me dan een 600 of wellicht
                      1000 watter met een hoge opstart spanning die altijd precies op
                      dezelfde tijd begint!

                      groet O.D.

                      Comment


                        #12
                        Re: Stedin met slimme sofware?!

                        Vergeet niet de verlichting he. T5 of hqi vraagt behoorlijk wat voor een aquarium. Opvoerpompen afschuimers koeler enz


                        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

                        Comment


                          #13
                          Re: Stedin met slimme sofware?!

                          Haha. Ik heb liggen neuzen op aquaria fora, en tis wat old dagga daar aanhaalt. Je gaat ni snel over 200 watt en enkel een TL die opspringt gaat zo geen piek trekken. Big data verwerken is tegenwoordig kinderspel, dus aquaria halen ze der zo uit hoor.

                          Slimme meter zijn er in Belgie niet bij mijn weten. Ik heb bv ne hele domme. Als ik zou willen kon ik gratis 10 000 kwh verbruiken, dan is mijn teller rond geweest. Denk ni dat ze een verschil zien tussen 2500 of 12500 kwh.

                          Comment


                            #14
                            Re: Stedin met slimme sofware?!

                            In de zomer een airco, in de winter een kachel. Je slaapkamer is nml. heel warm / koud.

                            Die meters zijn er om stroomdiefstal op te sporen, gewoon voor je stroom betalen dan is er niks aan de hand. Heb zelf de "domme" meter en hier zijn ze ook komen kijken omdat ze dachten dat de meter kapot was aangezien het verbruik onverklaarbaar (voor de elektroboer dan ) hoog was. Ik heb altijd netjes betaald en nooit meer iets gehoord. Ze gaan echt niet de gans met de gouden eieren slachten.
                            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                            Comment


                              #15
                              Re: Stedin met slimme sofware?!

                              Daar denk ik het eendere van! Ik heb hier een middelgroot aquarium staan, 300w verwarming, 200w verlichting, + nog wat kleine dingen die een kleine 100w aan stroom trekken, vergis je daar niet in. dit alles springt op gezette tijden aan en uit, al dan niet dezelfde tijden als mijn kasje boven er zijn nog heel wat aquarianen met dubbel zo groot als ik heb staan...

                              Met de moderne techniek zullen ze zeker een 12 en of 18 uurs verbruik van precies 600 of 1000w eruit kunnen filteren, dit geloof ik gerust! Met de overstap naar LED zullen ze het hiermee een stuk moeilijker krijgen denk ik

                              Comment

                              Bezig...
                              X