Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klant alleen met pasje Limburgse koffieshop in

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klant alleen met pasje Limburgse koffieshop in

    Korting op 420shop
    www.delimburger.nl
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    #2
    Re: Klant alleen met pasje Limburgse koffieshop in

    Ik vind dit persoonlijk een goed systeem, omdat ik dicht bij de grens woon. Ik koop nauwelijks meer dan 2gram per keer dat ik naar maastricht ga.

    Als dit systeem in werking wordt gebracht, wordt het ook al veel aangenamer in de shop zitten en voel ik me ook veel veiliger als ik alleen binnen en buiten ga.

    Waarschijnlijk krijgt het illegale verkopen op straat en in smartshops hier wel een boost door.

    Peace

    Comment


      #3
      Re: Klant alleen met pasje Limburgse koffieshop in

      lijkt me een goed systeem en volgens mij heeft sars gelijk ik denk ook dat de hele illegale verkoop stijgt maar ja het zal afwachten worden
      Schutto In tha house

      Comment


        #4
        Re: Klant alleen met pasje Limburgse koffieshop in

        Gaat niets oplossen.
        Buitenlanders gaan dan naar Maastricht om wiet te kopen van de drugsrunners daar.
        De runners gaan dan gouden zaken doen.
        En als jij als "goede" buitenlander naar maastricht gaat om een grammetje of 2 te kopen en wat te chillen in de shop met een theetje erbij, komen de drugsrunners je lastig vallen terwijl jij op je gemak naar het station of je auto wandelt.
        Leuk.

        Greetz,
        zion

        Comment


          #5
          Re: Klant alleen met pasje Limburgse koffieshop in

          ik ben daar eigenlijk wel een beetje bang van met die vingerafdrukken en pasjes waar eindigd dat dan???? een bezoekje bij u thuis want dit zullen de smurfen ook wel zien en horen. nee ik ben er zeker niet voor geef mij maar een gewone koffieshop.
          grtz lets blow thogether

          Comment


            #6
            Re: Klant alleen met pasje Limburgse koffieshop in

            Ik vind dat van die vingerafdrukken erover:s waarom zouden ze dat wel nodig hebben dat is puur voor homegrowers op te sporen volgens mij ... Het pasje ja dat kan ik begrijpen dat je dan maar naar 1shop kunt gaan op een dag ..Je bent tog meestal met kameraden op stap als je eens wat meer wilt kopen .

            @ zion Dat gebeurt ook nu al hoor ze staan al aan de missisipie en de smokey op het trapje om naar de kade te gaan daar heb ik ze al vaak zien staan .. coke wiet ..je weet wel dat zal er altijd zijn maar als deze wet erkomt gaat het zkr verergeren ...

            Comment


              #7
              Re: Klant alleen met pasje Limburgse koffieshop in

              Ik versta iets niet, ze willen iets doen tegen het drugstourisme maar buitenlanders kunnen toch nog lid worden?

              Comment


                #8
                Re: Klant alleen met pasje Limburgse koffieshop in

                de staat zal meer controle krijgen over de shops.
                en de "buitenlanders" zullen het dan niet meer de moeite vinden voor maar 3 gram, zo vermindert het drugstoerisme.
                met als gevolg dat er meer illegaal zal worden verkocht.

                lijkt me geen goede oplossing

                Comment


                  #9
                  Re: Klant alleen met pasje Limburgse koffieshop in

                  Maar de buitenlanders gaan niet meer naar Maastricht gaan om illegaal te kopen; het probleem wordt dus gewoon verplaatst naar de landen waar de buitenlanders vandaan komen.

                  Juist lijk het hoort.

                  En verder zie ik niet vaak smurfen rond de mississipi checken. Dat ze dan maar meer in schakelen ofzo.

                  Volgens mij gaat dit niet ten koste komen van de normale gebruiker hoor.

                  Comment


                    #10
                    Re: Klant alleen met pasje Limburgse koffieshop in

                    Als ze in eerste instantie alles netjes hadden geregeld qua beleid hadden we een minder groot probleem.

                    Het is aan de ene kant ook raar, je bent al illegaal bezig als je met een paar grammetjes de coffeeshop uitloopt. Ze proberen een oplossing te zoeken binnen het huidige systeem, dit systeem klopt al voor geen meter dus het probleem compleet oplossen doen ze er niet mee.

                    Ik denk dat er de komende 5 jaar veel dingen gaan veranderen t.a.v. het Nederlandse softdrugs beleid, of ze het gehele beleid gaan aanpassen is maar de vraag. en op welke manier dat gebeurd zal veel gevolgen hebben voor zowel de Nederlandse als buitenlandse blowers die naar Nederland afreizen.

                    Ik denk dat de meeste gebruikers de huidige situatie wel goed vinden of dat ze er toch niet veel aan kunnen veranderen, zolang je je jointje nog kan draaien is het wel best toch?? Het beleid ten aanzien van cannabis word achter je rug om veranderd, neem het rookverbod bijvoorbeeld. belachelijk dat de coffeeshops geen uitzonderingspositie hebben gehad, men komt daar tenslotte om te roken en het personeel is daar ook wel op de hoogte van denk ik zo.

                    Eind april wil de vereniging voor cannabis consumenten hun petitie bij minister Ab Klink van volksgezondheid indienen. Deze vereniging is tot stand gekomen uit ontevredenheid over het nieuwe rookbeleid in coffeeshops, maar dit is niet het enige doel dat de vereniging heeft. kijk voor meer informatie even op hun website.

                    Ik hoop dat Ab Klink eens achter zijn oren gaat krabben en de handen uit de mouwen steekt

                    9 Mei is de Global Marijuana March,
                    hopelijk is er veel opkomst in zowel Belgie als Nederland en heeft het effect.
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment

                    Bezig...
                    X