Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hennepkwekerij in woning Heerewaarden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hennepkwekerij in woning Heerewaarden

    Korting op 420shop
    HEEREWAARDEN - De politie heeft donderdag in samenwerking met de NUON en de gemeente een hennepkwekerij aan de Sint Andries in Heerewaarden ontmanteld.
    De politie trof naast apparatuur ruim duizend planten en 2700 stekjes aan. De politie had al langer aanwijzingen dat het rond de woning niet pluis was. Er is niemand aangehouden.

    #2
    Re: Hennepkwekerij in woning Heerewaarden

    Oorspronkelijk geplaatst door chris30 View Post
    HEEREWAARDEN - De politie heeft donderdag in samenwerking met de NUON en de gemeente een hennepkwekerij aan de Sint Andries in Heerewaarden ontmanteld.
    De politie trof naast apparatuur ruim duizend planten en 2700 stekjes aan. De politie had al langer aanwijzingen dat het rond de woning niet pluis was. Er is niemand aangehouden.
    nee ik was thuis hihi grtz

    Comment


      #3
      Re: Hennepkwekerij in woning Heerewaarden

      hoe kun je nu 1000 planten in 1 huis zetten? Dan snap ik dat er niemand is aangehouden. Je kunt daar niet eens leven!

      Comment


        #4
        Re: Hennepkwekerij in woning Heerewaarden

        Of het is een heel groot huis

        Wahaha, nah, ik denk dat de politie weer aan het overdrijven is, of dat het echt enorm kleine plantjes waren die net in de groei stonden. (De wat grotere stekjes in kleine potjes ofzo )
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Re: Hennepkwekerij in woning Heerewaarden

          Oorspronkelijk geplaatst door Derooie2 View Post
          hoe kun je nu 1000 planten in 1 huis zetten? Dan snap ik dat er niemand is aangehouden. Je kunt daar niet eens leven!
          gaat makkelijk hoor, 1 zolder met 500 planten en 2 kamers met 250 planten elk Als je geluk hebt is er nog een klein kamertje over waar een bed in past

          Maarja wie zegt dat daar iemand vast in verblijft... meestal word het doorverhuurd zodat als het ontdekt is de grote man de dans ontspringt...
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment

          Bezig...
          X