Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dader Apeldoorn was Cannabis gebruiker

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dader Apeldoorn was Cannabis gebruiker

    Korting op 420shop
    http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Ne...e#article_form

    Elsevier zet het er mooi neer in hun titel.

    Als je de commentaar op het artikel leest zijn er alweer mensen die over verbieden spreken. Ik zou er niet van opkijken als er weer een anti drugs campagne van de media komt met elke dag een cannabis gerelateerde onderwerpen waarna er na een paar weken kamer vragen komen en niet zo lang daarna een verbod.



    Edit: Misschien dat mod deze topic can verplaatsen naar het forum hier onder.
    Last edited by Origineel; 3 May 2009, 02:39.

    #2
    Re: Dader Apeldoorn was Cannabis gebruiker

    Dit is erg slecht nieuws voor de cannabis gebruikers...
    zal me nix verbazen als ze er in de politiek over gaan zeuren dat nu ook cannabis slecht is nu dat er een ongeluk is gebeurt en die ze kunnen linken aan drugs.

    Comment


      #3
      Re: Dader Apeldoorn was Cannabis gebruiker

      Ze zijn nog gekker dan de dader zelf als ze dit aan het gebruik van cannabis toewijzen. Er staat in het artikel "Die sporen kunnen tot enkele weken na gebruik zichtbaar blijven in het bloed" Die gek kan drie weken terug een joint gerookt hebben, dan ben je volgens mij niet meer onder invloed van cannabis ( mocht cannabis gebruik dit al teweeg brengen ).

      Als je vorige zaterdag flink gezopen hebt en ze nemen een bloedstaal de week nadien en kijken je lever waarden na zullen de resultaten ook laten blijken dat je onlangs alcohol gebruikt hebt. Ben je dan nog onder invloed ? Lijkt me sterk.

      Trouwens zoiets doet men niet onder invloed van cannabis en was hij nog niet eens op het moment van de gebeurtenis.

      De reden van de daad moet alweer in verband gebracht worden met cannabis omdat er toevallig sprake is van een cannabis gebruiker.

      Zou zijn omgeving ( vrouw, ouders, buren, vrienden, ..) niet wat beter moeten opgelet hebben dat deze gozer een rare kronkel had ?

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Dader Apeldoorn was Cannabis gebruiker

        Gelukkig zijn er ook reacties van mensen die wel rationeel nadenken en inzien dat niet het gebruik van wiet aanzet is geweest tot deze actie maar de geest van een ziek persoon.

        Alleen al de tekst in het artikel dat er geen alcohol maar wel cannabis gevonden is, doen mij de tenen krommen.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #5
          Re: Dader Apeldoorn was Cannabis gebruiker

          Da meent ge nu toch nie!
          Hoeveel mensen zijn er ondertussen al overleden direct en ondirect aan alcohol misbruik?
          Niemand die over verbieden van alcohol spreekt, vind ik overigens ook niet erg.
          Ach ja, hypocrisie, je moet er aan wennen zeker?
          -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

          Comment


            #6
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              #7
              Re: Dader Apeldoorn was Cannabis gebruiker

              [info]Topic verplaatst naar: Wiet in het nieuws. Grtz bobo[/info]
              Last edited by bobo; 4 May 2009, 02:31.
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                Re: Dader Apeldoorn was Cannabis gebruiker

                Hij had die dag wss ook koffie gebruikt,boterhammen,zuurstof,eventueel een snack enz............allemaal afschaffen maakt toch niet uit,wie zo'n daden in zich heeft zal ze verrichten,wat je ook gebruikt heeft daar geen schuld aan.

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: Dader Apeldoorn was Cannabis gebruiker

                    Oorspronkelijk geplaatst door bobo View Post
                    Zou zijn omgeving ( vrouw, ouders, buren, vrienden, ..) niet wat beter moeten opgelet hebben dat deze gozer een rare kronkel had ?
                    Dus zoals ik zei . Mocht iedereen zich een beetje het lot aan trekken van zijn buurman, vriend, famillie, ... en eens leren luisteren naar elkaar zou er veel leed gespaard worden.

                    Grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: Dader Apeldoorn was Cannabis gebruiker

                      Echt idioot gewoon dat ze het nu weer koppelen aan het gebruik van cannebis .. !!

                      Comment

                      Bezig...
                      X