Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannachopper in werking tiel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Cannachopper in werking tiel

    ah, die ken ik beter onder de naam krieg 552, van counterstrike source
    Dien 550 heb je daar ook.

    grtz

    Comment


      #17
      Re: Cannachopper in werking tiel

      klopt zowiezo niet dit

      bij een schoorsteen hahaha dus als ik samen met me maten flink heb zitten smoken in huis en dat ding komt over denk die heli dat er bij mij een kwekerij is

      dit ding heeft net zoveel nut als de sniffer

      allemaal geld verspilling de politie wil gewoon speelgoed voor grote jongens want mannen zijn hun niet


      trouwens vlieg dat ding hier in mijn stad over huizen word hij zeker de lucht uit geknalt
      2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
      http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

      Comment


        #18
        Re: Cannachopper in werking tiel

        zo is het maar net, wel fucking duur speelgoed

        bovendien zetten ze de canna chopper pas in als ze al een vermoeden hebben dat er ook een kwekerij of iets derelijks is.

        t volgende probleem is dat als er een storing in het systeem komt of zoiets die helicopter met een rotor diameter van 2 meter die keihard rondspint naar beneden komt zeilen en iedereen die in de weg staat een koppie kleiner chopt
        het is gewoon wachten op het eerste ongeluk en dan is dat ding ook weer verleden tijd

        een 3e ding is nog dat als ik bijvoorbeeld toevallig met mijn zender op dezelfde frequentie zit, ik dat ding ook kan besturen, en gewoon de grond in zal rammen natuurlijk en aangezien alle frequenties (kristallen) heb liggen en ook zo'n zender heb, ga ik gewoon als een gek kristallen wisselen en kjken wanneer ik controle heb, om hem vervolgens bij iemand door zijn raam naar binnen te vliegen

        groet

        kortom levens gevaarlijk speelgoed

        Comment


          #19
          Re: Cannachopper in werking tiel

          heb ook wel zo'n zender voor mijn voerboot, maar ik denk dat ze daar op een of andere manier wel aan gedacht hebben.

          Comment


            #20
            Re: Cannachopper in werking tiel

            Oorspronkelijk geplaatst door hobbyist View Post
            t mooie is, ik heb afgelopen weekend twee boetes gekregen omdat ik met mijn electro rc heli in het centrum (waar ik woon) aan het vliegen was.

            de eerste boete was voor geluidsoverlast (komt aardig wat herrie van de rotorbladen)

            en de tweede was omdat het in het algemeen verboden is zomaar ergens met een rc heli of vliegtuig te gaan vliegen..levens gevaarlijk met die op hoog toeren draaiende rotor werd me verteld

            als je met zoiets wil vliegen moet je naar een vliegclub of een speciaal terrein waar dat word toegestaan.. is wat me werd gezegd

            maargoed die boetes ga ik niet betalen want 3 dagen terug vloog er hier ook zo'n canna chopper over t centrum

            en als hun dat mogen mag ik dat ook

            groet


            Gelijk heb je maar je weet het he

            Politie mag altijd meer als de rest.......net als pakeren op invalideplaatsen te hard rijden ook al hebben ze geen zwaailicht aan.....
            NLX outdoor kweek 2011
            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

            Comment


              #21
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                #22
                Re: Cannachopper in werking tiel

                dat ding maakt een herrie ! , als ik dat ooit over zie vliegen dan haal ik hem net zoals zovele uit de lucht

                Comment


                  #23
                  Re: Cannachopper in werking tiel

                  Ik denk dat het nog meer afschikkings effect heeft dan dat ze er egt grote zaken mee oprollen.Als ze boven een grote stad paar rondjes vliegen en mensen die net een grote kweek willen beginnen die denken van shit dat ding vliegt hier rond tog maar niet doen die kweek. Dat ding is weggegooit belasting geld!

                  grtzz

                  Comment


                    #24
                    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                    Comment


                      #25
                      She gives me the Blues ...

                      Comment


                        #26
                        Re: Cannachopper in werking tiel

                        Oh, nie goe opgelet, dacht dat' Tielt was, sorry.
                        Mja, komt waarschijnlijk ook wel naar Belgie op z'n tijd zeker?
                        Last edited by DaZeD; 10 May 2009, 19:48.
                        -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                        Comment


                          #27
                          Re: Cannachopper in werking tiel

                          Belgie "koopt" er pas een als hij in nl goed zijn werk doet denk ik anders niet (als ze slim zijn athans)

                          grtzz

                          Comment


                            #28
                            Re: Cannachopper in werking tiel

                            Als ik de chopper hier zie vliegen haal ik em hoe dan ook uit de lucht.
                            Stomme kut geintjes hier altijd joh..


                            Greetz,,

                            Comment


                              #29
                              Re: Cannachopper in werking tiel

                              close up:

                              Last edited by ChriskE; 11 May 2009, 12:29.
                              brabantse nachten zijn lang

                              Comment


                                #30
                                Re: Cannachopper in werking tiel

                                je ziet het,

                                Mik op dat brandstof ding en Kweekers = WIN Heli + Bewijs in 1 schot KAPOT
                                brabantse nachten zijn lang

                                Comment

                                Bezig...
                                X