Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drugstoeristen ziek door wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Drugstoeristen ziek door wiet

    Korting op 420shop
    ROOSENDAAL - Belgische en Franse drugstoeristen worden gewaarschuwd om voorzichtig te zijn met wiet uit Bergen op Zoom en Roosendaal. Er zijn klachten dat men na het gebruik van de drugs ernstig ziek wordt.

    Uit onderzoek is gebleken dat de kwaliteit van de drugs veel te wensen overlaat. Er zou glas en glasvezel in verwerkt zijn.

    Of er al dodelijke slachtoffers zijn gevallen, wist de burgemeester niet. "Maar het baart ons grote zorgen. We zullen de drugstoeristen er duidelijk op wijzen om voorzichtig te zijn bij de aankoop. Het is nog verstandiger om helemaal geen drugs te kopen in beide steden"

    Er komen wekelijks 25.000 Belgen en Fransen naar de twee steden om aan drugs te komen. Er is vorig jaar voor 21 miljoen euro in beslag genomen.

    Grtz

    #2
    Re: Drugstoeristen ziek door wiet

    ik vind het schandalig dat ze de wiet behandelen met vanalles en nog wat over verzwaren met bepaalde middelen!!
    Zijn die mensen nu alleen maar op het geld uit? Man man...

    Comment


      #3
      Re: Drugstoeristen ziek door wiet

      Een maat van me gaat altijd in Roosendaal, is zowat z'n vaste coffeeshopstad en hij is altijd tevreden over het materiaal. Zal hem dit dan toch maar even laten lezen denk ik

      Greetz

      Comment


        #4
        Re: Drugstoeristen ziek door wiet

        Legaliseren!
        .
        ..
        ...
        Opgelost...
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Drugstoeristen ziek door wiet

          jep idd.....
          Was het al maar zo (ben er zeker van dat het gelegaliseerd zal worden in de nabije toekomst....)

          Comment


            #6
            Re: Drugstoeristen ziek door wiet

            Ik ook, mischien kan het forum een steentje bijdragen als we wat meer leden hebben
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: Drugstoeristen ziek door wiet

              idd JD, moet zeker gebeuren, maarja aan de andere kant, lekker thuis kweken, heb je daar ook geen last van

              Comment


                #8
                a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                Comment

                Bezig...
                X