Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Scholieren kopen drugs via internet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Scholieren kopen drugs via internet

    Dat de links defect zijn, komt omdat ze de artikelen van hun site af hebben gehaald..
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #32
      Re: Scholieren kopen drugs via internet

      Jeppah
      JD 1 - media 0, nice one!
      Dat ze zich maar eens gaan bezig houden met serieuze zaken!!!
      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ekt-t5263.html
      Grtz $iR
      sigpic

      Comment


        #33
        Re: Scholieren kopen drugs via internet

        Oorspronkelijk geplaatst door DaZeD View Post
        Doe keer normaal vent, Belgische IP's bannen op deze site, ten eerste zijn we hier in de meederheid, en ten tweede, waarom alleen de Belgische?
        Is da iets typisch Belgisch misschien?
        Of was het een of andere vorm van humor die misschien wat zwaar te verteren valt in het Belgische brein?
        Vind't precies nie grappig gelijk.

        Het was niet geheel serieus bedoelt verwacht ook niet dat het ooit zou gebeuren.

        Maar, opzich is het nog niet z'n heel erg raar idee. Belgen zouden bijvoorbeeld eerder via de site dealen, omdat ze geen shops hebben in belgie en een grow site als deze een ideale plek zou kunnen zijn om in contact te komen met lokale growers van wie men zou kunnen afnemen.
        De tweede rede zou zijn omdat zover ik weet, maar ik ben er niet zeker van, dat het growen van wiet verboden is in belgie. In Nederland is het ook niet legaal maar toch meer aanvaard.

        Dus opzich zou ik het niet geheel raar vinden. Maar ik snap je reactie voor een deel, maar denk niet dat belgen hoeven te vrezen voor een ip ban. Kans is groter dat ik een ban krijg voor het zeggen van dit.
        Last edited by Origineel; 6 June 2009, 21:15.

        Comment


          #34
          Re: Scholieren kopen drugs via internet

          wtf???
          Ik krijg zo een schijthekel aan de media die onwaarheden vertelt eh, ik ben er nu al vaker mee in aanraking gekomen... Aanklage die handel JD
          grow da weed, smoke it's buds

          Comment


            #35
            Re: Scholieren kopen drugs via internet

            Oorspronkelijk geplaatst door Origineel View Post

            Maar, opzich is het nog niet z'n heel erg raar idee. Belgen zouden bijvoorbeeld eerder via de site dealen, omdat ze geen shops hebben in belgie en een grow site als deze een ideale plek zou kunnen zijn om in contact te komen met lokale growers van wie men zou kunnen afnemen.
            De tweede rede zou zijn omdat zover ik weet, maar ik ben er niet zeker van, dat het growen van wiet verboden is in belgie. In Nederland is het ook niet legaal maar toch meer aanvaard.
            Zeveraar.
            grow da weed, smoke it's buds

            Comment


              #36
              Re: Scholieren kopen drugs via internet

              wack job...
              sigpic

              Comment


                #37
                Re: Scholieren kopen drugs via internet

                bedankt.

                Comment


                  #38
                  Re: Scholieren kopen drugs via internet

                  Oorspronkelijk geplaatst door Origineel View Post
                  Maar, opzich is het nog niet z'n heel erg raar idee. Belgen zouden bijvoorbeeld eerder via de site dealen, omdat ze geen shops hebben in belgie en een grow site als deze een ideale plek zou kunnen zijn om in contact te komen met lokale growers van wie men zou kunnen afnemen.
                  De tweede rede zou zijn omdat zover ik weet, maar ik ben er niet zeker van, dat het growen van wiet verboden is in belgie. In Nederland is het ook niet legaal maar toch meer aanvaard.

                  Bwa, nie akkoord, de Nederlanders komen hier in Belgie toch ook kwekerijen opzetten?Growen word overigens wel een heel klein beetje door de vingers gezien als je onder 4 plantjes blijft, ze tikken je wel op de vingers en pakken je materiaal mee, maar je gaat er nu ook niet voor in de bak vliegen, t'zou er nog moeten aan mankeren ook!

                  Maarja, ik ga er nie verder over uitwijden, maakt nie uit ook.
                  Sorry voor de heftige reactie overigens.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
                  Dat de links defect zijn, komt omdat ze de artikelen van hun site af hebben gehaald..
                  Sorry Weedy, ik had het topic eerst eens volledig moeten doorlezen, hoe dan ook lullig van die klote media om zonder enige vorm van research een artikel neer te schrijven vol met onwaarheden, ben blij dat ze zich (onder druk) toch herpakt hebben, moet JD het nie gelezen hebben stond het er nu nog op.
                  -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                  Comment


                    #39
                    Re: Scholieren kopen drugs via internet

                    Erg matig, denk je dat je in de stad niet bij een willekeurig iemand wierie kan kopen ? :O

                    Anyways, negatieve publiciteit kan ook positieve zijn

                    Comment


                      #40
                      Re: Scholieren kopen drugs via internet

                      Oorspronkelijk geplaatst door Origineel View Post



                      Misschien Belgische IP's bannen op deze website ?
                      Welk lullig mannetje ben jij dan?
                      Kun je direct mee gaan lopen blaten met jullie regering, die willen ook al Belgen mijden in de shops.
                      Pffff...zielig ventje...

                      Prutser

                      Comment


                        #41
                        Re: Scholieren kopen drugs via internet

                        WOW!!

                        Time to RELAX people!!

                        http://www.youtube.com/watch?v=lyl5DlrsU90

                        Comment


                          #42
                          Re: Scholieren kopen drugs via internet

                          Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
                          Moest het via deze site gebeurd zijn zouden ze jd toch al lang op de hoogte hebben gebracht en met hem besproken?
                          Als het toch via deze site gebeurd is kan ik al raden wie.

                          gtzz
                          ja da was mss die persoon die zn handeltje wou verkopen onlangs geleden. Maar die heeft jd toch gebanned en die hebben we toch ons mening gezegt . Ik hoop dat het niemand van jd was
                          grtz een wietroker is geen onruststoker(ale das bij mij toch zo )

                          Comment


                            #43
                            Re: Scholieren kopen drugs via internet

                            Het is wel triest om deze site de schuld te geven jongeren kunnen tegenwoordig overal wiet krijgen waarom dan deze site de schuld geven?

                            Comment


                              #44
                              Veel gestelde vragen over het forum

                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment


                                #45
                                Re: Scholieren kopen drugs via internet

                                de ChristenTaliban slaan toe : (bron De Morgen)





                                De Clerck wil procedure om websites snel te blokkeren

                                • woensdag 10 juni 2009
                                • Bron: belga
                                • Auteur: bvb

                                Onder leiding van het federaal parket wordt een procedure uitgewerkt om websites courant, eenvoudig en onmiddellijk te kunnen blokkeren. Dat kondigde minister van Justitie Stefaan De Clerck (CD&V) woensdag aan in de Kamer. Hij werkt ook aan een wetsontwerp dat de huidige regels, onder meer op het vlak van het zoeken in een informaticasysteem, bijstuurt en actualiseert.

                                De Clerck kreeg in de commissie Justitie verschillende vragen over een krantenbericht waaruit bleek dat leerlingen van een atheneum in het Gentse via het internet cannabis hadden aangekocht en doorverkocht. In totaal zou het gaan om een twintigtal studenten dat via het internet werd bevoorraad.
                                De minister bevestigde dat de lokale recherche in mei een onderzoek is gestart. Heel wat leerlingen werden verhoord. Een aantal, zowel dealers als afnemers, heeft bekentenissen afgelegd. De drugs werden besteld via een Nederlandse site. Het onderzoek wordt nu voortgezet naar de personen die achter die site schuilgaan.
                                De Clerck haalde cijfers aan van De Sleutel, waaruit zou blijken dat van alle sites die informatie bieden over drugs, ongeveer tien procent ook effectief drugs verhandelt.

                                Comment

                                Bezig...
                                X