Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis en teelbalkanker!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Cannabis en teelbalkanker!

    mmm een paar dagen geleden heb ik een raar gevoel aan m'n bal maar niet echt pijn ofzo . maar het zou ook kunnen dat ik gewoon teveel gerukt heb tijdens de examens en dat het daardoor misschien komt .

    btw wordt bij cannabis gebruik alleen het roken verstaan of ook het eten en drinken ?

    greetz

    Comment


      #17
      Re: Cannabis en teelbalkanker!

      Denk te veel gespeeld bij zaadbal kanker merk je het wel want je bal word dan zo groot als een tennisbal.

      Lees is bij het medicinaal gedeelte daar zie je dat je cannabis kan eten drinken en roken
      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f20/
      Last edited by belladonna; 20 June 2009, 15:02.
      God was never on your side..

      Comment


        #18
        Re: Cannabis en teelbalkanker!

        Hm, minder vlinder.
        Eerst en vooral, nie panikeren als je wakker wordt met een dikke kloot. kan ook vochtophoping zijn door andere ziekte. Had je maar een rubbertje moeten opzetten bij die slet vorig weekend
        Toch ben ik ervan overtuigd dat je eerder teelbalkanker zult krijgen door je gsm of laptop. Nieuwe dingen waarvan lange termijn gevolgen nog niet helemaal duidelijk zijn... Denk dat het vooral een gevolg is van vroeger, hormonen in het vlees, DDT op de groenten, Tsjernobil, gebruik van kunststoffen... Zijn allemaal zaken die in het lichaam worden opgeslagen omdat ons lichaam dat niet kan afbreken. Onze ouders kregen het van de hunne, wij op onze beurt van onze ouders. Misschien is het de natuur die zegt: stop!
        De toekomst zie ik ook somber in. Veronderstel dat we binnen een jaar of 30 opnieuw zullen worden geconfronteerd met andere nieuwe ziektes als gevolg van klimaatverandering en genetische manipulatie van gewassen.
        Vicieuze cirkel want alles moet opbrengen...
        Grtz $iR
        sigpic

        Comment


          #19
          Re: Cannabis en teelbalkanker!

          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
          Hoi

          Mn man ontdekte van de ene op de andere dag dat hij een opgezette bal hal op woensdag ging hji naar de dokter en op vrijdag lag hij onder het mes en op maandag kreeg hij zijn eerste bestraling.
          Zaadbal kanker is de snelst groeiende kanker die er bestaat.
          Mijn man ging om de 2 weken op controle 1 week bloed prikken en echt ander week scan met infuus , langzaam an werd dat uit gebreid naar om de maand en nu in middels anderhalf jaar later zitten we op controle om de 3 maanden.
          De kanker is niet verspreid en alles is verwijderd , en ik heb gelukkig mijn lieve mna nog en het gaat goed met hem.
          Wij leven met de dag , dat hebben we geleerd.
          dankje voor jullie meede leven erg lief


          Ik schrijf nog al veel en dit schreef ik in die tijd toen ik op het ziekenhuis aan het wachten was toen mijn man bestraald werd

          Lege ogen




          Lege ogen.






          Hij zit een beetje gebogen, zijn handen in elkaar gevouwen,



          hij staart afwezig naar de grond.









          Het gezicht van deze man is magertjes en ingevallen hij is moe...moe van het vechten...



          moe van het ziek zijn.



          Eens was hij een man, die elke dag ging werken..



          Een man met toekomstdromen... Een man die straalde.









          Ik zie dat de man opstaat, hij gaat kamertje 6 in



          Ik weet, daar ondergaat deze ooit zo sterke man zijn volgende bestraling.



          Ik ben geschrokken van zulke lege ogen ..












          Zijn wangen nog lekker bol , zijn gezicht ietwat witjes.. zijn buik opgezet.






          en dan zie ik het... Zijn ogen leven!



          Ze stralen nog net zo, als ze altijd hebben gedaan.






          Maar als hij er uit komt, zullen zijn ogen nog stralen



          en misschien wel meer, dan ze ooit hebben gedaan.



          Want we beseffen nu allebei, hoe kost baar het leven kan zijn.



          Ik hou van jou, Marcel!

          ik kan niets anders dan zeggen RESPECT !!! mooi geschreven

          Comment


            #20
            Re: Cannabis en teelbalkanker!

            Ik moet er van blozen geloof ik
            Dank je wel
            God was never on your side..

            Comment

            Bezig...
            X