Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

75 kilo softdrugs bij internationale actie!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    75 kilo softdrugs bij internationale actie!!!

    Korting op 420shop
    Politie vindt meer dan 75 kilo softdrugs bij internationale actieDrugstoerisme
    De actie 'Etoile' was gericht tegen drugshandel en drugstoerisme en concentreerde zich op de routes Rotterdam-Parijs en Maastricht-Luik-Luxemburg-Metz. Behalve op snelwegen en provinciale wegen controleerden de opsporingsdiensten in treinen en in bekende drugspanden.

    28 kilo hennep in koffer
    Op de A16 in Nederland hield de politie de bestuurder van een Frans voertuig aan nadat was gebleken dat de kofferbak vol lag met 28 kilo hennep en 1 kilo hasj. Op de snelweg tussen Bergen-op-Zoom en Antwerpen achtervolgden Belgische douaniers een Fransman die zich niet wilde laten controleren. Uiteindelijk pakten de douaniers hem samen met de Nederlandse politie in Bergen op Zoom op. De Fransman bleek ook hasj en hennep bij zich te hebben, in totaal 13,5 kilo.

    Treinen
    De resultaten van de controle in de internationale treinen op de trajecten Rotterdam-Parijs en Maastricht-Luxemburg zijn nog niet bekendgemaakt. Het Belgische luik van de actie loopt nog tot vanavond en de resultaten daarvan worden later bekendgemaakt. (belga/ep)


    07/06/09 17u01

    #2
    Re: 75 kilo softdrugs bij internationale actie!!!

    en die gaan ze nu gewoon vernietigen in plaats van uit te delen
    of ze zouden die moeten verkopen en opbrengst voor arme mensen in afrika of zo ... maar nee liever vuurtje stook in de achtertuin

    Comment


      #3
      Re: 75 kilo softdrugs bij internationale actie!!!

      Wordt gewoon weer aan een coffeeshop verpatst

      Comment


        #4
        Re: 75 kilo softdrugs bij internationale actie!!!

        of ze zouden die moeten verkopen en opbrengst voor arme mensen in afrika of zo

        Goed initiatief! Echter denk ik dat het ook vernietigd zal worden.. of ze vullen hun eigen portemonnee ermee.
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Re: 75 kilo softdrugs bij internationale actie!!!

          Weer een groep mensen in de illegaliteit gejaagd. Of zou het hier alleen gaan om mensen die een te grote hoeveelheid meeneemt ? Het word niet echt duidelijk vermeld.

          Comment


            #6
            Re: 75 kilo softdrugs bij internationale actie!!!

            Nou zeg die Fransman had een aardige kofferruimte zo lijkt het toch he, maar liefst 28 kilo erin.... sjonge jonge!

            Zulke hoeveelheden zijn natuurlijk absoluut niet tolereerbaar, grote hoeveelheden in het algemeen al niet, daar zoek ik dus het grote probleem niet, met die kerels met hun kilos heb ik echt geen medelijden.

            MAAR, ik zed er mijn hoofd op dat niet alleen de kilos werden in beslag genomen en de 100 grammers en de onsjes, maar ook degelijk de mensen met 5 of 3 gram op zak van hun waar werden ontdaan, proces verbaal werd opgemaakt en eventueel een boete zullen worden krijgen toegestuurd.

            Alles bij elkaar vind ik dit in combinatie met alle andere zaken (bv sluitingen coffeeshops over verschillende provincies) een heel slecht teken naar het gedoogbeleid toe...

            Er werd hier duidelijk een actie gehouden TEGEN CANNABIS, van andere gevonden drugs of wapens is er zelfs geen sprake, voor mij dus duidelijk waartegen deze actie liep, namelijk cannabis producten.

            Ben ik nou de enige die zit te denken bij dit alles gecombineerd: "Jeetje, waar gaat dat heen met dat beleid..."?

            Comment


              #7
              Re: 75 kilo softdrugs bij internationale actie!!!

              dit is volgens mij niet van toe passing voor nederland eh... dit zijn meer grensacties
              die gehouden worden in belgie/frankrijk enz enz, dat ze 1 van die gasten opgepakt hebben werd mede mogelijk gemaakt door de nederlandse Popo thats it...

              Comment


                #8
                Re: 75 kilo softdrugs bij internationale actie!!!

                75 kilo is best veel. en zeker om het in beslag te nemen. jammer.

                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: 75 kilo softdrugs bij internationale actie!!!

                  Bah, ja van't weekend stonden de blauwkes op Ertvelde aan de rotonde ook mega controle te doen.

                  Mijn lief had net boodschappen gedaan en ze mocht doorrijden, maar er stonden er wel veel aan de kant ook, auto volledig doorzoeken met honden en zo, moet echt nie leuk zijn.

                  Als je dan in de voormiddag een jointje gerookt hebt en je bent nuchter als je rijdt dan kan het goed zijn dat je nog steeds een positieve test aflegt.
                  -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                  Comment


                    #10
                    Re: 75 kilo softdrugs bij internationale actie!!!

                    Ewel op 10km van mijn deur hebben ze die plantage van 124 000 (zandvoorde) planten opgekuist vorige week, ze voeren hier de druk op zenne!

                    (en ik maar benauwd zijn met mijn plantjes, gatver!)
                    sigpic

                    Comment


                      #11
                      Re: 75 kilo softdrugs bij internationale actie!!!

                      Ben je niet wezen helpen met ontruimen

                      Comment


                        #12
                        Re: 75 kilo softdrugs bij internationale actie!!!

                        graag, heel graag
                        maar ik heb nog nooit zoveel politie samen gezien ...

                        gezien mijn hobbies blijf ik dan liever op een afstand ...
                        sigpic

                        Comment


                          #13
                          Re: 75 kilo softdrugs bij internationale actie!!!

                          Woon er ook niet ver van 10min rijden, volgens de kranten zijn ze nog op zoek naar dozen met duizenden briefjes van 50 euro
                          Heb mij aangeboden om gratis mee te helpen zoeken, maar het mag niet hahaha lol

                          Grtz
                          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            #14
                            Re: 75 kilo softdrugs bij internationale actie!!!

                            Haha, das pech hebben westport

                            grtz

                            Comment


                              #15
                              Re: 75 kilo softdrugs bij internationale actie!!!

                              Ik zou toch alles maar even goed in de gaten houden als ik jou was westport.

                              Comment

                              Bezig...
                              X